SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brodnicki i Okrasa pojedynkują się w reklamach Lidla (wideo)

Rusza właściwy etap kampanii reklamowej Lidla z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. W kolejnych reklamach będą oni rywalizować w pojedynkach kulinarnych.

pascal kontra okrasa

pascal kontra okrasa

W kampanii Lidl Polska Pascal Brodnicki i Karol Okrasa będą co tydzień przedstawiać przepisy na dania, które można przygotować w domu ze składników dostępnych w sklepach Lidl za 20 zł. W pierwszej odsłonie kucharze prezentują potrawy hiszpańskie: tortillę i pierś kurczaka z salami Chorizo i serem Manchego. W reklamach kucharze wyzywają się na kulinarne pojedynki, na co wskazywał już teaserowy etap kampanii, prowadzony od początku lipca pod hasłem „Pascal kontra Okrasa” (przeczytaj o tym więcej).

- Chcemy zmienić sposób patrzenia na gotowanie, które cieszy się coraz większą popularnością, ale bywa też promowane jako sztuka. Tymczasem jesteśmy przekonani, że każdy może się zdrowo i niedrogo odżywiać, a przygotowanie posiłków może być łatwe i zajmować niewiele czasu - mówi Anna Biskup, PR manager Lidl Polska. - Zdrowe, atrakcyjne cenowo, łatwe i szybkie to cztery wartości odnoszące się do jedzenia, które chcemy promować i które znajdują odzwierciedlenie  w zleconym przez nas badaniu dotyczącym zwyczajów żywieniowych Polaków - podkreśla.

Kampania obejmuje przede wszystkim reklamy w telewizji i radiu (stacje ogólnopolskie), prasie, internecie (główne portale), na outdoorze oraz w samych sklepach Lidl (materiały POS). Ponadto uruchomiono serwis internetowy kuchnialidla.pl, w którym znajdują się dłuższe, pełne wersje przepisów prezentowanych w reklamach.

>>> Pascal Brodnicki i Karol Okrasa w kampanii Lidla (fotogaleria)

Działania są zapowiadane na co najmniej rok. Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja GPD Advertising, a produkcję poszczególnych spotów - GPD Studio Filmowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brodnicki i Okrasa pojedynkują się w reklamach Lidla (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nikkk
Bardzo, bardzo, bardzo fajne!
8 8
odpowiedź
User
play OSZUŚCI
lubię tych panów jest OK
8 8
odpowiedź
User
hen
Okrasa gotuje dla smietanki towarzyskiej i jest kucharzem z prawdziwego zdarzenia jakich malo a Paskal nadaje sie do gotowania dla choloty francuskiej i dla swin , jemu smakuje kazde gowno .
8 9
odpowiedź
User
trelkovsky
znakomita kampania, fajne wykonanie, jestem pod wrażeniem. tym bardziej, że to własnie Lidl się tak reklamuje...
8 8
odpowiedź
User
ghx
bardzo pozytywnie! :D swietny pomysl! trzeba przyznać, że lidl nie oszczedza na reklamach
8 8
odpowiedź