SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brytyjczycy przeznaczają 50 godzin tygodniowo na media

Brytyjscy konsumenci przeznaczają 50 godzin tygodniowo na korzystanie z telefonu, Internetu, oglądanie telewizji i słuchanie radia - wynika z badania regulatora medialnego Ofcom.

Brytyjczycy przeznaczają 50 godzin tygodniowo na media

Jak informuje serwis Marketing Charts, średni dzienny czas korzystania z Internetu w Wielkiej Brytanii zwiększył się w latach 2002 - 2006 o 158 procent do poziomu 36 minut. O 58 procent, do blisko 4 minut w tym samym okresie wzrósł czas poświęcony na korzystanie z telefonu komórkowego.

Tymczasem spadła średnia ilość czasu przeznaczanego na tradycyjne media. W przypadku telewizji spadek wyniósł 4 procent do poziomu 3 godzin i 36 minut, a w przypadku radia 2 procent do 2 godzin i 50 minut dziennie. Z kolei liczba czasu przeznaczanego przez Brytyjczyków na korzystanie z telefonów przewodowych zmniejszyła się o 8 procent do poziomu 7 minut na dzień.

Z badania Ofcom dowiadujemy się też, że Brytyjczycy coraz częściej korzystają z usług telefonicznych przez Internet, oferowanych przez dostawców tzw. VoIP (Voice over Internet Protocol). Od 2005 do 2006 roku liczba badanych telefonujących online wzrosła z 14 do 20 procent.

Raport brytyjskiego regulatora medialnego wskazuje również na wykorzystywanie telefonów komórkowych przez mieszkańców Wielkiej Brytanii nie tylko do wykonywania połączeń głosowych. 41 procent posiadaczy komórek wykorzystuje je jako aparat cyfrowy, 13 procent łączy się z Internetem, 10 procent słucha radia, a 21 procent gra w gry.

źródło: Marketing Charts

  • Więcej informacji:
  • Media
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy przeznaczają 50 godzin tygodniowo na media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl