SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brytyjski serwis turystyczny 'atakuje polski rynek

Międzynarodowe internetowe biuro turystyczne OctopusTravel wchodzi na polski rynek.

Wczoraj oficjalnie OctopusTravel.com – internetowe biuro turystyczne – rozpoczęło swoją działalność na polskim rynku. Warszawskie biuro firmy działa już od maja 2005 roku, natomiast teraz można korzystać z serwisu internetowego przygotowanego po polsku.

OctopusTravel.com umożliwia rezerwację noclegów w systemie on-line w 112 krajach na całym świecie, oferując miejsca w ponad 20 tys. hoteli - od tanich turystycznych do pięciogwiazdkowych deluxe oraz w 3 tys. apartamentów i willi. Cała oferta udokumentowana jest zdjęciami wraz ze szczegółowym opisem przygotowanym przez niezależnych ekspertów.

Poprzez stronę OctopusTravel.com wykupić można cały pakiet obejmujący zakwaterowanie w hotelu, zwiedzanie i transfer, jednak na razie bez przelotu. Dodatkowo można zaaranżować indywidualne zwiedzanie, ponieważ oferta obejmuje także propozycje ponad 2 tys. wycieczek w 3 300 miastach oraz 300 obszernych przewodników na temat wybranych miast i krajów. Wkrótce dostępna będzie również usługa wynajmu samochodów. Dostępne są również specjalne oferty pod hasłem “hot deals”.

Usługi na OctopusTravel.com są dostępne w czasie rzeczywistym i mają gwarancję najniższych cen, które na polskiej stronie podawane są w złotówkach, ale zamieszczony kalkulator pozwala przeliczyć je na inne waluty.

Klienci mogą uzyskać wszystkie niezbędne informacje na temat podróży, zasad dokonywania rezerwacji on-line, a także zapoznać się z 7-dniową prognozą pogody w docelowym miejscu podróży. Potwierdzenie rezerwacji i vouchery otrzymuje się natychmiast po dokonaniu rezerwacji. Turyści za granicą mogą również skorzystać ze specjalnej linii telefonicznej działającej przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Rezerwacji usług dokonuje się on-line lub poprzez call center, w którym od 30 czerwca pracują polscy konsultanci. W call center można uzyskać także dodatkowe informacje na temat oferty firmy oraz dokonać płatności kartą kredytową lub przelewem bankowym.

Usługi OctopusTravel.com adresowane są do osób w wieku między 25-40 lat, o dochodach powyżej średniej krajowej, które podróżują częściej niż raz w roku. Oferta OctopusTravel.com skierowana jest przede wszystkim do turystów indywidualnych, podróżujących za granicę dla przyjemności, ale mogą z niej skorzystać również osoby podróżujące służbowo szukające niskich cen i szerokiej gamy usług.

„Według naszych danych polski rynek posiada ogromny potencjał w branży turystycznej. Coraz więcej Polaków podróżuje, a ludzie młodzi coraz częściej szukają w Internecie alternatywy do ofert tradycyjnych biur podróży. Naszym celem związanym z wejściem do Polskj jest uzyskanie pozycji lidera na rynku rezerwacji on-line” – powiedział Jakub Wojteczek, Country Manager firmy OctopusTravel.com w Polsce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brytyjski serwis turystyczny 'atakuje polski rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl