SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burda z działem specjalnych projektów reklamowych, na czele Anna Zabłocka

W wydawnictwie Hubert Burda Media Polska utworzono dział creative sales. Jego dyrektorem została Anna Zabłocka. Spółka zatrudniła też nowego brand managera dla magazynu „InStyle”.

Burda z działem specjalnych projektów reklamowych, na czele Anna Zabłocka

Dział creative sales odpowiadać będzie za specjalne projekty reklamowe typu 360 stopni, realizowane w ramach różnych tytułów spółki.

Kierująca nowym działem Anna Zabłocka zajmowała dotąd stanowisko advertising deputy directora. W dziale creative sales pracuje jeszcze Monika Szeroczyńska, dotychczasowa brand manager pisma „InStyle”, która została w nim project managerem.

Funkcję brand managera magazynu „InStyle” z dniem 2 lipca br. objęła Monika Zarębska. Wcześniej przez pięć lat związana była ona z Wydawnictwem Bauer, gdzie pracowała jako szef promocji „Twojego Stylu” i „Show”.

W związku z urlopem macierzyńskim dyrektora marketingu Burdy Wisławy Zdobylak, od 2 lipca pełniącą obowiązki szefa marketingu wydawnictwa została Izabela Skonieczna. Łączyć będzie ona nowe obowiązki z zajmowanym dotąd stanowiskiem brand managera „Elle”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Burda z działem specjalnych projektów reklamowych, na czele Anna Zabłocka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl