SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bursztynowa promocja Gdańska

Po raz kolejny ruszyła kampania promująca Gdańsk. W tym roku motywem przewodnim jest bursztyn, a konkretnie pierwsze w Polsce Muzeum Bursztynu, którego otwarcie nastąpi pod koniec czerwca 2006 r.

Gdańskie reklamy zobaczyć można w ogólnopolskiej telewizji, prasie, portalu internetowym i w kinie.

- O tym, że Bursztynowy szlak prowadził z Gdańska do Imperium Rzymskiego uczymy się już w szkole podstawowej. Uważamy, że warto te skojarzenia utrwalać. Otwarcie Muzeum Bursztynu jest idealnym moment, aby ruszyć z ogólnopolską kampanią promocyjną „Gdańsk - Miasto Bursztynu”. Na ten cel przeznaczyliśmy ponad pół miliona złotych – mówi Jerzy Rembalski, dyrektor Wydziału Promocji w gdańskim Urzędzie Miejskim.

Gdańskie spoty można oglądać w telewizji TVN 24, TVN Style, w paśmie regionalnym TVP 3 oraz w sieci Multikino przed seansami filmowymi.

Kampania przewiduje również reklamę prasową, która obecna będzie w tygodnikach (Newsweek, Wprost, Polityka, Forum i Przekrój), w prasie kobiecej (Viva, Uroda i Gala) oraz w dziennikach (Gazeta Wyborcza, Dziennik Bałtycki i Super Express). W gdańskim, krakowskim, poznańskim, warszawskim i wrocławskim wydaniu Gazety Wyborczej ukaże się ponadto wkładka tematyczna.

- Przewidzieliśmy również reklamę w internecie. W portalu Onet.pl zamieszczony został nasz baner, który będzie jednocześnie odnośnikiem do strony http://www.gdansk.pl/muzeum_bursztynu.php - dodaje Anna Zbierska, kierownik Referatu Promocji w Urzędzie Miejskim w Gdańsku.


Emisje spotów:
TVN 24 - od 12 do 28 czerwca - 4 razy dziennie
TVN Style - od 12 do 28 czerwca - 4 razy dziennie
TVP 3 - 4 telewizje regionalne (Gdańsk, Warszawa, Wrocław, Kraków) - od 19 do 28 czerwca -razem 97 emisji
 
Multikino - od 16 do 29 – czerwca - kampania we wszystkich kinach tej sieci (Poznań, Warszawa, Kraków, Bydgoszcz, Gdańsk, Szczecin, Zabrze i Elbląg).
 
Baner w portalu internetowym Onet.pl  - 2 100 000 wyświetleń w miastach powyżej 100 tys mieszkańców (ograniczenie dwa wyświetlenia na jeden komputer). Aktywny link do strony http://www.gdansk.pl/muzeum_bursztynu.php

Tygodniki opiniotwórcze:
Newsweek - jedna emisja 19 czerwca
Wprost - jedna emisja 19 czerwca
Polityka - jedna emisja 21 czerwca
Forum - jedna emisja 19 czerwca
Przekrój - jedna emisja 22 czerwca
 
Prasa kobieca:
Viva - dwutygodnik, jedna emisja 29 czerwca
Uroda - miesięcznik, jedna emisja 29 czerwca
Gala - tygodnik; dwie emisje 19 i 26 czerwca

Ponadto:
Dziennik Bałtycki, Gazeta Wyborcza, Super Express
 
Wkładka do Gazety Wyborczej w wydaniach: gdańskim, krakowskim, poznańskim, warszawskim, wrocławskim – 24 czerwca

Warto również dodać, że równolegle do Mistrzostw świata w Piłce Nożnej w Niemczech trwa gdańska kampania bilboard’owa. W Berlinie, Monachium, Hamburgu, Koloni i Frankfurcie nad Menem umieszczono 969 wielkoformatowych plakatów zachęcających do odwiedzenia Gdańska. Metropolie wybrano ze względu na istniejące bezpośrednie połączenia lotnicze z naszym miastem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bursztynowa promocja Gdańska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl