SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wanda Romanowska, Jolanta Kopeć i Radosław Olejniczak w reklamie C&A

Marka odzieżowa C&A zdecydowała się na kontynuację zeszłorocznych działań komunikacyjnych we współpracy z Silver Models. Do kampanii zaproszono trójkę dojrzałych osób, które są głosem swojego pokolenia.

Jolanta Kopeć, Wanda Romanowska i Radosław Olejniczak w działaniach Silver Models dla marki C&A; fot. Krzysztof AdamekJolanta Kopeć, Wanda Romanowska i Radosław Olejniczak w działaniach Silver Models dla marki C&A; fot. Krzysztof Adamek

Tym razem w działaniach dla marki C&A wzięli udział: Wanda Romanowska (która wystąpiła również w poprzedniej odsłonie), Jolanta Kopeć oraz Radosław Olejniczak. Autorem zdjęć jest Krzysztof Adamek, a materiałów wideo – Sebastian Kaflak.

Za sesję od strony agencji odpowiada Łukasz Fijałkowski, koordynator projektu Silver Models. W ramach prowadzonych działań, oprócz sesji fotograficznej stworzono materiały wideo.


Wanda Romanowska i Radosław Olejniczak w działaniach Silver Models dla marki C&A; fot. Krzysztof Adamek

Wanda, emerytowana pielęgniarka, której kariera silver modelki w ostatnim roku bardzo przyspieszyła, podzieliła się ze swoimi followersami przemyśleniami o dojrzałości i jej zaletach, o przyjaźni z kobietami, relacjach z mężczyznami i byciu singielką.

Wanda Romanowska w działaniach Silver Models dla marki C&A; fot. Krzysztof Adamek

Jolanta, aktywna zawodowo urzędniczka wysokiego szczebla i pisarka, autorka książki „W dwa wieczory do siebie”, na profilu swojego bloga napisała, „Na emeryturze będę niegrzeczna”. Mowa o rozdźwięku między tym, jak ludzie dojrzali są postrzegani, a jacy naprawdę są.

Wanda Romanowska w działaniach Silver Models dla marki C&A; fot. Krzysztof Adamek

Dołącz do dyskusji: Wanda Romanowska, Jolanta Kopeć i Radosław Olejniczak w reklamie C&A

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pablo
Fajnie, że ludzie dojrzali pokazani zostali w taki nowoczesny i normalny sposób.
odpowiedź