SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat dla Adidasa

Planowaniem i zakupem mediów dla firmy Adidas na całym świecie zajmie się dom mediowy Carat, wchodzący w skład grupy Aegis.

Umowa opiewa na 280 mln dolarów.

W przetargu Carat pokonał należący do grupy Omnicom, dom mediowy OMD, należący do Publicis, Starcom oraz należący do WPP, MediaCom. Do tej pory Carat zajmował się zakupem mediów dla firmy Adidas na terenie Stanów Zjednoczonych i w większości krajów świata, poza Wielką Brytanią, gdzie za zakup mediów odpowiedzialny był należący do grupy Omnicom, PHD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Carat dla Adidasa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl