SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CBS z Yahoo

Koncern medialny CBS Corp. zawarł umowę z Yahoo w kwestii dystrybucji swoich programów w internecie.

CBS z Yahoo

Dzięki temu Yahoo uzyskało dostęp do treści wideo należących do CBS i będzie mogło je udostępniać na swoich stronach internetowych - informuje serwis Ars Technica. Podobne porozumienia internetowa firma ma zawarte również z Fox i NBC.

Yahoo dołączy też do sieci CBS Audience Networks, w której znajdują się m.in. YouTube, AOL, MSN, Joost, Veoh i Bebo.

CBS Audience Networks oferuje krótkie filmy i programy nadawane na kanałach telewizyjnych CBS, CSTV oraz Showtime. Wszystkie klipy są wspierane reklamami, dzięki czemu internauci mogą je oglądać za darmo.

Zdaniem CBS, dzieki umowie z Yahoo, koncern będzie docierał ze swoimi materiałami do 92 procent mieszkańców USA mających dostęp do treści wideo online.

źródło: Ars Technica

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: CBS z Yahoo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl