SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Certyfikat ISO dla Dialogu

Telefonia Dialog otrzymała międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001:2000 przyznany przez holenderską firmę KEMA Quality B.V., jedną z wiodących światowych instytucji certyfikujących.

W Telefonii Dialog proces wdrożenia standardu ISO rozpoczęto w roku 2001 zawierając umowę z firmą KEMA Quality Polska. Projekt ten zakończył się w ubiegłym roku sukcesem – Dialog uzyskał certyfikat w pełnym zakresie zgodności z normą ISO 9001:2000.

- Przyznanie certyfikatu oznacza, że standardy zarządzania przyjęte w spółce są na najwyższym światowym poziomie. Nasi Abonenci mogą mieć pewność, że korzystają z najlepszych usług – mówi Józef Dudziak, prezes zarządu Telefonii Dialog.

Posiadanie standardu ISO poświadcza, że Dialog dobrze zarządza procesami biznesowymi, a produkty spełniają wymagania międzynarodowe. Norma ta potwierdza także, że usługi oferowane przez operatora są dostosowane do wymagań klientów.

Wdrożenie normy ISO umożliwi, przez czytelne opisanie procesów, ich dalszą modyfikację i doskonalenie, a w efekcie obniżenie kosztów i wzrost wartości spółki.  – Jest to dla nas szczególnie ważne. Zarządzanie procesami w firmie jest podstawą do osiągnięcia sukcesu i efektywnego działania firmy na dynamicznie zmieniającym się wolnym rynku – dodaje Józef Dudziak.

Certyfikaty przyznane zostały przez holenderską firmę KEMA Quality B.V. z Arnhem oraz przez sieć The International Certification Network. Wszystkie certyfikaty zachowują ważność do 1 listopada 2008 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Certyfikat ISO dla Dialogu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl