SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Change Integrated nie będzie już reklamować Canal+ i Cyfry+. Poszło o lemura

Change Integrated zrezygnowała z kompleksowej obsługi reklamowej Canal+ Cyfrowego. Agencja i nadawca telewizyjny mieli różne wizje rozwoju marek Canal+ i Cyfra+.

Change Integrated nie będzie już reklamować Canal+ i Cyfry+. Poszło o lemura

Rozbieżności między Change Integrated a Canal+ Cyfrowym nasiliły się po ostatniej kampanii Cyfry+, której bohaterem był lemur wspomagany głosem przez Borysa Szyca (zobacz tę reklamę). Przedstawiciele agencji przyznają, że mają zupełnie inną wizję rozwoju tego brand hero niż klient, dlatego zdecydowali się zakończyć z nim współpracę. Firmy nie informują, jaki jest okres wypowiedzenia tej umowy, dlatego nie można wykluczyć, że w mediach pojawią się jeszcze reklamy Canal+ i Cyfry+ przygotowane przez Change Integrated.

Change Integrated obsługiwała reklamowo oba brandy w zakresie ATL od połowy ub.r., przejmując zlecenie od Ogilvy Action (więcej na ten temat). Umowa została podpisana na dwa lata.

Nie wiadomo, w jaki sposób ani kiedy Canal+ Cyfrowy wybierze nową agencję reklamową. Rzeczniczka firmy odmówiła komentarza na ten temat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Change Integrated nie będzie już reklamować Canal+ i Cyfry+. Poszło o lemura

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mateusz
Czarne obwódki przy oczach głównej twarzy C+ ? Sugeruje "okradanie"
Toż sabotaż jakiś! a nie normalna kampania. :)
8 8
odpowiedź
User
bruce
Najlepszą drogą rozwoju dla tego brand hero jest jego natycmiastowe uśmiercenie. Canal+ od lat miał najlepsze kampanie w Polsce, śmieszne, jednoznacznie komunikujące benefity, na temat. Kampania z lemurem Szycem była po prostu bez sensu i klient pewnie zdał sobie z tego sprawę. Nie wiem po co C+ brand hero, do zapasów z Małym Głodem?
8 8
odpowiedź
User
bilon
zmienił się dyr.marketingu w C+, zmienia się agencja:)
8 8
odpowiedź
User
Mycha
Bo ta reklama była po prostu słaba. Lemur jednoznacznie kojarzy się z Królem Julianem i głosem Jarosława Boberka. A nie tu jakiś Szyc. Pfff
8 8
odpowiedź
User
Tomik
Nie dziwię się. Beznadziejna ta reklama.
8 8
odpowiedź