SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cirque du Soleil uruchamia przetarg na europejski budżet reklamowy

Cirque du Soleil (z fr. Cyrk Słońca) szuka agencji do obsługiswojego europejskiego budżetu reklamowego.

Cyrkowa grupa skontaktowała się z wieloma europejskimiagencjami. Przedstawiony im został brief, na podstawie którego mająone przygotować prezentacje w zakresie strategii reklamowej wregionie.

Do tej pory kanadyjski zespół opierał się na działaniach PR iwspółpracy mediami w celu promowania swoich przedstawień.

W Wielkiej Brytanii działaniami PR Cyrku Słońca obecnie zajmujesię agencja Brango, a za współpracę z markami medialnymi takimi jakHeart FM i The Times odpowiada Ignite, która przygotowywała równieżtelewizyjne i plakatowe kampanie grupy.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cirque du Soleil uruchamia przetarg na europejski budżet reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl