SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cirque du Soleil uruchamia przetarg na europejski budżet reklamowy

Cirque du Soleil (z fr. Cyrk Słońca) szuka agencji do obsługi swojego europejskiego budżetu reklamowego.

Cyrkowa grupa skontaktowała się z wieloma europejskimi agencjami. Przedstawiony im został brief, na podstawie którego mają one przygotować prezentacje w zakresie strategii reklamowej w regionie.

Do tej pory kanadyjski zespół opierał się na działaniach PR i współpracy mediami w celu promowania swoich przedstawień.

W Wielkiej Brytanii działaniami PR Cyrku Słońca obecnie zajmuje się agencja Brango, a za współpracę z markami medialnymi takimi jak Heart FM i The Times odpowiada Ignite, która przygotowywała również telewizyjne i plakatowe kampanie grupy.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cirque du Soleil uruchamia przetarg na europejski budżet reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl