Cisco otworzyło drugie biuro w Krakowie
Nieco ponad rok po uruchomieniu krakowskiego Global Support Center, Cisco otwarło w stolicy Małopolski kolejne biuro.

Nowe biuro ma na celu rozszerzenie działalności otwartego w maju 2012 roku w Krakowie Cisco Global Support Center. Świadczy ono usługi wsparcia technicznego oraz biznesowego zarówno dla klientów jak i partnerów firmy. Krakowskie centrum zajmuje się obsługą regionu EMEAR (Europa, Bliski Wschód, Afryka, Rosja) i w tej chwili zatrudnia ponad 300 osób.
Drugie biuro Cisco w Krakowie otworzył wiceprezes firmy ds. globalnych usług biznesowych, Olivier Kohler.
- Cisco Global Support Center w Krakowie jest istotną częścią naszej strategii udoskonalania obsługi i wsparcia dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych, partnerów oraz pracowników. Jednocześnie umożliwia ono lepsze wykorzystanie wspólnej infrastruktury przez różne działy i zespoły. W trakcie pierwszego roku działania krakowskie centrum przerosło nasze oczekiwania, zarówno pod względem kompetencji zatrudnionego personelu jak i doskonałego poziomu dostarczanych usług oraz satysfakcji klientów - powiedział Kohler.
W zeszłym roku Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych uznała krakowskie Cisco Global Support Center za najważniejszą zagraniczną inwestycję w Polsce w kategorii „zatrudnienie”.
Dołącz do dyskusji: Cisco otworzyło drugie biuro w Krakowie