SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'CKM' liderem, "Playboy" w dół

Miesięcznik 'CKM' zdecydowanym liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w czerwcu sprzedaż ogółem na poziomie 81 489 egz. (o około 3 000 mniej niż w czerwcu 2005 roku) – wynika z danych ZKDP.

Na drugim miejscu znalazł  ”Men’s Health Polska” (Motor-Presse Polska), a na trzecim polska edycja  miesięcznika "Playboy" - największy spadek sprzedaży.

 

czerwiec

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM8148984203
Men’s Health Polska6317862854
Playboy5544892546

Dobry wynik zanotował shoppingowy magazyn Agory 'Logo' (miesięcznik od marca, wcześniej kwartalnik), który w czerwcu osiągnął sprzedaż 69 346 egz. (rok wcześniej 66 796).

Średnia sprzedaż ogółem ”CKM” w pierwszej połowie tego roku wyniosła 86 856 egz. (spadek o 7 proc.). Na drugim miejscu znalazł się ”Playboy” – 73 949 egz. (wzrost w  o 9 proc.), a na trzecim ”Men’s Health”  60 085 (spadek o 2 proc.).

Dołącz do dyskusji: 'CKM' liderem, "Playboy" w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl