SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Co robią Brytyjki w sieci?

W ubiegłym roku każdego dnia do sieci logowało się 74 procent brytyjskich internautek.

W porównaniu z rokiem 2007 wskaźnik ten zwiększył się o 3 punkty procentowe - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę IPC Media.

Najbardziej popularną czynnością wykonywaną online przez brytyjskie użytkowniczki internetu były w minionym roku zakupy. 97 procent badanych przyznało, że szukało w sieci informacji na temat produktów, 92 procent je kupowało, a 88 procent wykonywało obie czynności.

Coraz popularniejsze wśród internautek z Wielkiej Brytanii stają się również serwisy społecznościowe. Zdecydowanie ulubionym tego typu portalem był w 2008 roku Facebook, którego strony regularnie odwiedzało 48 procent respondentek (wobec tylko 14 procent rok wcześniej). Daleko w tyle były pod tym względem Myspace (12 procent) i Bebo (6 procent).

"Nie jest żadną niespodzianką, że trwa romans kobiet z internetem. Ale to badanie pokazuje jak niezbędnym narzędziem stała się sieć dla kobiet w Wielkiej Brytanii" - stwierdziła Karin von Abrams, analityk firmy eMarketer.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Co robią Brytyjki w sieci?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl