SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola walczy z otyłością

Amerykański potentat na rynku napojów gazowanych, często uważany za jednego z współwinnych otyłości wśród amerykańskich nastolatków, rozpocznie jesienią tego roku kampanię "Live It".

Kampania ma na celu zachęcenie młodych amerykanów do aktywności fizyczneji i zdrowego odżywiania się. PR-em kampanii zajmie się agencja Weber Shandwick z Minneapolis.

W ramach kampanii do amerykańskich szkół trafią rozmaite materiały edukacyjne dotyczące zdrowego stylu życia. Materiały te nie będą opatrzone logo Coca - Coli. Przedstawiciele firmy zapewniają też, że kampania nie jest odpowiedzią na wojnę, wydaną Coca - Coli przez dyrektorów szkół i organizacje zajmujące się walką z otyłością. Efektem tej wojny są coraz większe ograniczenia, nakładane na sprzedawców napojów gazowanych odnośnie sprzedaży ich produktów w szkołach.

Koszt kampanii szacowany jest na 4 mln dolarów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola walczy z otyłością

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl