SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola z Facebookiem i smartfonami zachęca do dzielenia się radością (wideo)

Do emisji trafiła kolejna reklama Coca-Coli w ramach kampanii „Podziel się radością”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Next, Starcom i Rc2.
 

Coca-Cola z Facebookiem i smartfonami zachęca do dzielenia się radością (wideo)

W ramach kampanii „Podziel się radością” od początku maja w sprzedaży są puszki i butelki Coca-Coli z ponad 150 najpopularniejszymi polskimi imionami i ksywkami na etykietach (więcej na ten temat). Teraz w serwisie coca-cola.pl udostępniono opcję wykonania własnych, spersonalizowanych e-puszek Coca-Coli i przesłania ich znajomym.

Jednocześnie do telewizji i internetu trafił drugi spot promujący akcję. Reklama pokazuje dwóch przyjaciół i ich codzienne, letnie przygody, w których ważną rolę odgrywają serwisy społecznościowe, publikowane w nich zdjęcia i internet mobilny.

Spot przygotowała agencja McCann Warsaw, a za virale i działania w internecie (w tym w social media) odpowiadają agencje K2 i Next. Media kupił dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola z Facebookiem i smartfonami zachęca do dzielenia się radością (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xena
"Teraz w serwisie coca-cola.pl udostępniono opcję wykonania własnych, spersonalizowanych e-puszek Coca-Coli i przesłania ich znajomym."
Czy te e-puszki będą zawierały zawartość w postaci E. Coli?
odpowiedź