SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Córka Lecha Wałęsy promuje markę Cottonsushi

Maria Wałęsa, córka Lecha Wałęsy, promuje nową marke Cottonsushi

6 maja w gdańskim klubie Metro odbyła się pierwsza impreza z cyklu Cottonsushi Bar. Był to pierwszy etap szerokiej kampanii promocyjnej nowej marki w Polsce. Pomysłodawcami i założycielami marki Cottonsushi jest grupa młodych ludzi z Gdańska - Maria Wałęsa, Małgorzata Maciejewska i Karol Brzoskowski.

Każde następne przedsięwzięcie, firmowane tym logo, prezentować będzie najciekawsze osobowości ze świata szeroko pojętej muzyki elektronicznej. Cottonsushi Bar to jednak nie tylko imprezy, ale szeroko pojęta możliwość zaspokojenia oczekiwań ludzi młodych, pragnących być trendy.

Autorzy projektu planują zapełnić alternatywną niszę rynkową i dotrzeć do klientów nie usatysfakcjonowanych tzw. "masówką". Grupą docelową są indywidualiści. Cottonsushi Bar przewiduje wprowadzenie pod swym logo do Polski nowych, nieznanych, a na świecie popularnych, marek. Oprócz tego planowana jest sprzedaż koszulek autorskich oraz butów szytych na zamówienie. Tu zostanie wykorzystany zabieg stosowany wcześniej m.in. przez markę Swatch (unikatowość, popyt przewyższający podaż, uzależnienie klienta od produktu, a nie odwrotnie).

Atmosfera tajemniczości towarzyszyć będzie promocji marki Cottonsushi aż do końca czerwca br. Wiadomo na razie, że będzie to coś całkiem nowego na polskim rynku. Szóstego maja w gdańskim Metrze grali dj Mikan, Drwal, Domi, Goose, SB, IMP, FAF - znani trójmiejscy DJ'e i zaproszona specjalnie na tę okazję z Wielkiej Brytanii Jo Mills. Impreza była utrzymana w klimacie klubowym, a na ściennym ekranie wyświetlane były surrealistyczne efekty elektroniczne.

O wydarzeniu kilka tygodni wcześniej informowały prowokujące plakaty rozwieszone w całym Trójmieście, przedstawiające damską pupę odzianą w bawełnianie figi z logo Cottonsushi.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Córka Lecha Wałęsy promuje markę Cottonsushi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl