SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CR Media czy Eska?

Część stacji Radia Plus wspólnie oceniała wczoraj oferty kandydatów na partnera sieci.

- Łatwiej podjąć decyzję po bezpośredniej rozmowie z oferentami - wyjaśnia "Rzeczpospolitej" ksiądz Sebastian Marecki, szef Radia Plus w Gliwicach, jeden z uczestników czwartkowego spotkania z kandydatami na partnerów sieci.

Zdaniem "Rz" uczestniczyło w nim pięć spośród 14 rozgłośni Radia Plus, które jeszcze nie podjęły decyzji o wyborze inwestora. Sieć Radia Plus liczy 20 stacji, ale sześć już wybrało inwestora, wchodząc do spółki Radio Plus Polska Zachód z grupą CR Media, która od kwietnia dostarcza program do diecezjalnej sieci.

- Plus jest siecią o dużym potencjale. Nie mamy żadnej sieci ogólnokrajowej w portfelu, więc Radio Plus będzie najistotniejszą częścią naszej grupy, jej flagowym produktem - deklaruje "Rz" Sebastian Wojciechowski z zarządu CR Media, której spółka Ad.point prowadzi sieć 13 lokalnych rozgłośni. CR Media zapowiada, że bez względu na decyzje pozostałych stacji, będzie realizować projekt Radia Plus.

Zdaniem konkurentów, determinacja CR Media ma związek z planami jej inwestora finansowego, The Baring Central European Fund, który za dwa - trzy lata zamierza zakończyć tę inwestycję. Jak ocenia jeden z  rozmówców "Rz", CR Media, która zainwestowała w stacje Ad.Pointu aż 35 mln zł, musi teraz powiększyć radiową grupę, by sprzedać ją z minimalną stratą. Zdaniem Sebastiana Wojciechowskiego to rywale CR Media chcą z diecezjalnej sieci zrobić narzędzie walki z konkurencją.

- Inwestycja w Plus jest zgodna z naszą strategią rozwoju. Będziemy robić bardzo dobre i nowoczesne radio z misją, które przyciągnie wielu słuchaczy. Chcemy w to zaangażować naprawdę dużo pieniędzy i stać nas na to, bo Eska jest dochodowa - przekonuje "Rz" Leszek Kozioł, prezes Radia Eska, które prowadzi największą w Polsce sieć 31 rozgłośni lokalnych. Jest gotów rozwijać projekt diecezjalnej sieci, nawet jeśli nie przekona do niego wszystkich stacji Plusa. Wtedy zacznie od kilku czy kilkunastu rozgłośni i w ciągu dwóch, trzech lat zbuduje sieć 25 - 35 stacji.

- Rozmawiam również z diecezjami, które nigdy nie były w sieciPlusa. Podmioty kościelne mają łącznie 42 koncesje - przypomina Leszek Kozioł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: CR Media czy Eska?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl