SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Chwytaj dzień” - Keanu Reeves reklamuje „Cyberpunk 2077” (wideo)

Rusza telewizyjna odsłona kampanii reklamującej grę „Cyberpunk 2077” wyprodukowaną przez CD Projekt. W akcji występuje aktor Keanu Reeves, ambasador marketingowy gry.

Keanu Reeves w spocie „Cyberpunk 2077”Keanu Reeves w spocie „Cyberpunk 2077”

W spocie z kampanii pojawiają się ujęcia z Night City, w którym rozgrywa się akcja „Cyberpunk 2077”. Keanu Reeves krótko opowiada o zasadach rządzących w tym świecie. Reklama kończy się hasłem „Chwytaj dzień” („Seize the day”).

Keanu Reeves jako globalny ambasador reklamowy gry „Cyberpunk 2077” został zaprezentowany w czerwcu ub.r. na targach E3.

Nowy spot pierwszy raz wyemitowano w amerykańskiej telewizji w nocy ze środy na czwartek polskiego czasu przy transmisji meczu finałowego koszykarskiej ligi NBA.

 

„Cyberpunk 2077” w sprzedaży od 19 listopada, rekordowa kampania reklamowa

CD Projekt w br. już dwukrotnie przekładał premierę „Cyberpunk 2077” , w połowie ub.r. wyznaczoną na kwiecień. W styczniu br. firma poinformowała, że gra trafi do sprzedaży nie 17 września, natomiast w połowie czerwca premierę przesunięto na 19 listopada.

Na początku września na konferencji prasowej prezes CD Projekt Adam Kiciński zapewnił, że „Cyberpunk 2077” ukaże się 19 listopada. - Finalizujemy (prace - przyp.), właśnie zaczęliśmy przygotowania do ostatecznej certyfikacji. Oczywiście będziemy pracować nad grą do samego końca. To olbrzymia gra. Pozostajemy na ścieżce i planujemy wydać grę 19 listopada - stwierdził.

- Zawsze są ryzyko, mówiąc filozoficznie, ale 19 listopada to jedyna data, która zakładamy i uda nam się. Nie widzę żadnych szans na zmianę tej daty - dodał.

Kampania reklamująca „Cyberpunk 2077” od września jest prowadzona we wrześniu, z początkiem października obejmuje też telewizję, radio, prasę i kina, a od listopada będzie realizowana także na outdoorze.

Kampania największą intensywność osiągnie w połowie listopada. CD Projekt planuje jeszcze kilka transmisji internetowych z cyklu „Night City Wire”, w których przedstawiane będą kolejne szczegóły „Cyberpunk 2077”.

Będzie to największa akcja marketingowa w historii firmy. W maju zapowiedziano, że w kraju premiera „Cyberpunk 2077” będzie wspierana przez media i marki grupy Agora.

Przedsprzedaż lepsza niż przy „Wiedźminie 3”, zniżki nieprędko

Członek zarządu CD Projekt Michał Nowakowski poinformował, że liczba zamówionych przez graczy w przedsprzedaży kopii „Cyberpunk 2077” jest dużo wyższa niż w przypadku poprzedniej „Wiedźmina 3”, który ukazał się wiosną 2015 roku.

- Stanowczo jesteśmy w dużo lepszym miejscu niż w przypadku „Wiedźmina 3” w analogicznym okresie przed premierą - stwierdził Nowakowski.

Spółka nie planuje szybkiego stosowania zniżek od regularnej ceny gry. - Przy „Wiedźminie 3” zajęło nam dużo czasu zanim zaoferowaliśmy rabaty, a nawet wtedy nie były one duże. W przypadku „CP 2077” spodziewamy się, że zajmie nam to więcej czasu i, tak samo jak wcześniej, nawet wtedy nie będą one duże - zapowiedział Nowakowski.

CD Projekt planuje wydać więcej dodatków do nowej gry niż do „Wiedźmina 3”. Plany w tym zakresie mają zostać ogłoszone jeszcze przed premierą „Cyberpunk 2077”.

Firma nadal konserwatywnie zakłada, że w czwartym kwartale 2020 roku sprzedaż nowej gry będzie odbywała się po połowie przez internet i w formie fizycznych kopii.

- Generalnie jesteśmy konserwatywni i spodziewamy się podziału 50/50 (w czwartym kwartale 2020 roku - przyp.), jeżeli mielibyśmy to zmienić to na stronę sprzedaży online. Jeżeli chodzi o I kw. 2021 roku - z czasem, gra staje się starsza i coraz więcej sprzedaży jest realizowanej przez internet, a fizyczna sprzedaż spada. Przyszły rok będzie jednak wyjątkowy, nowa generacja konsol będzie coraz bardziej popularna. Powiedziałbym, że liczymy na nie mniej niż 50/50, prawdopodobnie więcej przez internet, ale jak dużo? Dowiemy się na koniec marca - skomentował Piotr Nielubowicz, wiceprezes CD Projekt.

Pod koniec czerwca CD Projekt ogłosił, że wspólnie z Netflixem i japońskim studiem Trigger przygotuje serial anime Cyberpunk: Edgerunners” rozgrywający się w uniwersum gry wideo „Cyberpunk 2077”.

CD Projekt w pierwszej połowie br. osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych z 215,1 do 364 mln zł oraz zysku netto z 51,54 do 146,76 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Chwytaj dzień” - Keanu Reeves reklamuje „Cyberpunk 2077” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
c
WOW:
"Kampania reklamująca „Cyberpunk 2077” od września jest prowadzona we wrześniu"
odpowiedź