SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy marketing nieefektywny?

500 najbogatszych firm wciąż nie wierzy w efektywność cyfrowego marketingu i nie wykorzystuje szans jakie stwarzają strategie reklamowe w Internecie.

Ujawniła ankieta przeprowadzona przez American Adverising Federation wśród liderów cyfrowych mediów.

Badania trendów na rynku cyfrowym ukazują, że czołówka firm w ogóle nie jest przystosowana do nowoczesnych rozwiązań cyfrowych. Istnieje również obawa,  że ludzie zarządzający reklamą nie wykorzystają swoich zdolności, przez co nie będą w stanie dotrzymać kroku szybko zmieniającemu się środowisku reklamy cyfrowej.
W niektórych obszarach cyfrowego marketingu istnieje dodatkowe niebezpieczeństwo -  blogi, których reklama jest zawsze ryzykowna ze względu na brak możliwości przewidzenia zawartości artykułów. 53 % ankietowanych potwierdza ryzyko reklamowania blogów.
Niezależnie jednak od obaw, większość reklamujących twierdzi, że powinno się maksymalnie wykorzystać wirtualny marketing, szczególnie strony ogólnodostępne.

Pomiary przygotowane przez Atlantic Media Company odsłoniły również dodatkowe obszary zainteresowań.

Video online nie ma jeszcze znaczącego wpływu na popyt reklamy w porównaniu do rynku medialnego. 63% badanych, którzy uczestniczą w telewizyjnym przekazie zadeklarowało,  że reklama internetowa nie ma wpływu na ich wydatki w Internecie. Tylko 15% powiedziało, że  video - online obniżyło czas jaki spędzali w sieci.
Liderzy rynku reklamowego przewidują swoje wydatki na reklamę online w całościowym  rozliczaniu. Twierdzą, że w stosunku do całego budżetu zyski z reklamy internetowej wzrosły z 15% w 2005 roku  a do 20% w roku 2006. Przewidują, że wzrost osiągnie 32% do roku 2010.

Płatne wyszukiwanie również wzrasta; z 9% w 2005 do 11% w 2006 i 23% w 2010.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy marketing nieefektywny?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl