SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Czas honoru 2': mniej widzów, ale wyższe wpływy reklamowe

Zakończony w niedzielę drugi sezon serialu historycznego TVP 2 "Czas honoru" miał mniej widzów niż nadawana rok temu premierowa seria produkcji, ale wzrosły jego wpływy reklamowe. Podczas nadawania serialu Dwójka przegrywała z komercyjnymi konkurentami.

'Czas honoru 2': mniej widzów, ale wyższe wpływy reklamowe

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność 13 odcinków drugiej serii "Czasu honoru", emitowanej w niedziele o 21.05, wyniosła 2,59 mln widzów. Dało to TVP 2 udział na poziomie 16,06 proc. w grupie 4+ i 15,74 proc. w grupie 16-49. Nadawana rok temu w niedziele o 20.05 pierwsza edycja serialu miała 2,86 mln widzów oraz odpowiednio 17,93 i 16,45 proc. udziału.

W czasie emisji drugiego sezonu "Czasu honoru" Dwójka zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Lepiej od niej radziły sobie: TVN, która emitując w tym paśmie głównie "Taniec z gwiazdami" z 27,68 proc. udziału była liderem pasma i Polsat, nadający wtedy przede wszystkim "CSI: Kryminalne zagadki Miami", co dawało mu 19,87 proc. Słabiej od TVP 2 wypadała natomiast TVP 1 (głównie filmy fabularne; 11,35 proc.).

Dane telemetryczne pokazują, że opowiadający o losach cichociemnych żołnierzy "Czas honoru" oglądały głównie kobiety, widzowie w wieku powyżej 30. roku życia oraz mieszkańcy wsi, średnich i dużych miast.

Wpływy z reklam emitowanych przy drugiej serii produkcji wyniosły w sumie 7,68 mln zł, podczas gdy pierwsza przyniosła TVP 2 przychody reklamowe na poziomie 5,71 mln zł. (dane cennikowe bez rabatów).

Oglądalność drugiej serii "Czasu honoru" odcinek po odcinku 

Czas honoru 2Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
13-09-20091 957 00511,67%11,57%
20-09-20092 723 29218,17%16,93%
27-09-20092 484 66916,17%15,48%
04-10-20092 431 29615,40%15,18%
11-10-20092 548 60515,65%15,14%
18-10-20092 570 35915,61%15,96%
25-10-20092 715 19217,46%16,13%
01-11-20092 302 84315,18%14,26%
08-11-20092 607 35315,70%16,99%
15-11-20092 582 88615,29%15,61%
22-11-20092 577 58715,61%15,94%
29-11-20092 690 97115,69%16,04%
06-12-20093 454 69521,66%19,70%
średnia2 588 46716,06%15,74%


Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji serialu

Czas honoru 2 na tle konkurencji

Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVN4 462 16427,68%
Polsat3 203 29519,87%
TVP 2 – Czas honoru2 588 46716,06%
TVP 11 829 21311,35%


Profil widowni "Czasu honoru" 

Czas honoru 2ADH %AFF
PłećMężczyźni45,52%95

Kobiety54,48%105
Wiek4-91,47%25

10-154,17%57

16 - 192,34%39

20 - 243,27%38

25 - 294,67%54

30 - 348,67%108

35 - 398,89%129

40 - 447,37%114

45 - 4912,64%170

50 - 549,29%112

55 - 599,31%124

60+27,90%147
Wlk. miastaWieś44,81%115

< 50 tys.18,93%79

50-100 tys.8,63%102

100-200 tys.6,51%82

> 200 tys.21,12%102
ZawódTop management9,45%119

Pracownicy średniego szczebla15,41%108

Pracownicy fizyczni i rolnicy24,45%118

Emeryci35,30%133

Inni15,40%50
WykształceniePodstawowe47,13%105

Średnie31,66%105

Wyższe15,57%136

Inne5,65%42


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Czas honoru 2': mniej widzów, ale wyższe wpływy reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl