SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Czas honoru” stracił 400 tys. widzów. 8,6 mln zł z reklam

„Czas honoru 6" oglądało średnio 2,12 mln osób, o 400 tys. widzów mniej niż nadawaną rok temu piątą odsłoną historycznej produkcji. W czasie emisji serialu TVP2 zajęła trzecie miejsce w rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 8,56 mln zł. Dwójka ma w planach kontynuację serialu. 

Article

Średnia widownia szóstej serii „Czasu honoru” wyniosła 2,12 mln osób. Przełożyło się to na 13,82 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie TVP2 pokazywany był w niedziele o godz. 21.10, w okresie od 1 września do 24 listopada 2013 roku.

Szósta edycja „Czasu honoru”, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie ub.r. piątej edycji serialu, miała o 400 tys. widzów mniej. Wówczas średnia widownia produkcji wyniosła 2,52 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 16,96 proc. oraz 14,43 proc. (więcej na ten temat).

Dwójka w paśmie emisji „Czasu honoru 6” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem był Polsat z udziałem na poziomie 17,42 proc., nadający wówczas „Tylko muzykę”. Drugie miejsce należało do TVN („Przepis na życie”; 14,16 proc.). Z kolei za TVP2 znalazła się TVP1 (gł. filmy fabularne; 7,41 proc.) Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność „Czasu honoru 6” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 670 701

17,42%

19,05%

TVN

2 170 985

14,16%

18,46%

TVP2 - Czas honoru 6

2 119 577

13,82%

11,34%

TVP1

1 135 803

7,41%

5,69%


Wpływy reklamowe z 13 odcinków szóstej serii serialu wyniosły 8,56 mln zł. W porównaniu do piątej edycji wzrosły one o 760 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dyrektor TVP2 Jerzy Kapuściński zapowiada, że w planach jest nakręcenie kolejnej serii „Czasu honoru”. Ostateczna decyzja zależeć będzie jednak od tego, czy TVP znajdzie pieniądze na realizację nowych odcinków (dowiedz się więcej).

Akcja szóstego sezonu „Czasu honoru” rozgrywała się w 1946 roku, gdy polskie podziemie antykomunistyczne było rozbite i podzielone. W główne role ponownie wcielali się Maciej Zakościelny, Jakub Wesołowski i Jan Wieczorkowski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Czas honoru” stracił 400 tys. widzów. 8,6 mln zł z reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Ten serial stal sie tak nudny i sztuczny ze nic dziwnego ze stracil widzow bo ile to mozna ogladac jakies wojenne czasy ?zyjemy w 21 wieku i powinno sie pokazywac obecne czasy a nie wojenne czasy i komuny
11 59
odpowiedź
User
Ech...
Wlasnie dla ciebie sa te pozostale seriale... Te ambitniejsze o czasach wspolczesnych...
29 9
odpowiedź
User
Ewa
To nieważne,że serial miejscami nie trzymał się logiczności akcji,ale miał w sobie dużą prawdę historii.Te wnętrza,stroje,detale scenograficzne dopracowane do perfekcji.Te dziewczęta w pięknych fryzurach i sukienkach,chłopcy przedwojenni...I emocje też takie przedwojenne...Jeśli ktoś nie oczekiwał twardego trzymania się faktów historycznych to otrzymał swoje...
17 11
odpowiedź
User
See
Dziękuję za serial! Bardzo mocny ostatni odcinek! Oczywiście raziły nieco staranne fryzury i wymuskane stroje. W rodzinnym albumie z tamtych lat wygląda to nieco inaczej, ale i tak wielkie brawa!
18 9
odpowiedź
User
Red Bull
Oto Polska właśnie, pseudo patrioci bredzący, że Ojczyzna jest obecnie w niewoli..... a oglądają Przepisy na Życie.
13 11
odpowiedź