SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Czysta chata” podnosi widownię Czwórki

Nowy reality-show TV 4 “Czysta chata” po czterech odcinkach gromadzi w paśmie premierowym średnio 340 tys. osób i podnosi widownię stacji w porównaniu do ub.r.

Premierowe odcinki “Czystej chaty” nadawane są w niedziele o 20.00. Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność czterech dotąd pokazanych wydań wyniosła 340 tys. widzów, co przełożyło się na 1,98 proc. udziału w grupie 4+ i 2,81 proc. w 16-49.

Program notuje wyższą widownię niż stacja osiągała rok temu w tym paśmie. Wtedy śledziło ją bowiem średnio 300 tys. osób., a jej udział wynosił odpowiednio 1,75 proc. i 2,53 proc. “Czysta chata” ma w grupie 4+ niższy udział od średniego udziału dobowego TV 4, który w okresie od 31 października do 20 listopada br. wynosił 2,41 proc. Natomiast w grupie komercyjnej program sytuuje się minimalnie powyżej średniej, wynoszącej 2,80 proc.

Nadawane we wtorki powtórki “Czystej chaty” (pierwszą nadano o 19.00, kolejne o 21.00) śledzi przeciętnie 270 tys. widzów, co daje stacji 1,73 proc. udziału w grupie 4+ i 2,07 proc. w 16-49 (dane za trzy odcinki).

Format oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat, mieszkańcy wsi, średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W programie “Czysta chata” Sylwia Koczwara i Barbara Danek pomagają ludziom poradzić sobie z bałaganem w ich domach. Format jest realizowany na brytyjskiej licencji, a produkuje go FremantleMedia Polska.


Oglądalność “Czystej chaty” odcinek po odcinku

PremieryWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
30-10-2011281 0771,64%2,43%
06-11-2011302 1871,71%2,30%
13-11-2011286 5541,67%2,27%
20-11-2011509 0132,89%4,31%
Średnia344 0301,98%2,81%
 
PowtórkiWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
01-11-2011355 1112,27%2,80%
08-11-2011192 8661,25%1,27%
15-11-2011268 7371,67%2,17%
Średnia272 2231,73%2,07%


Profil widowni formatu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni44,95%93
Kobiety55,05%106
Wiek 4-95,09%86
 10-154,61%68
16 - 192,31%41
20 - 243,58%46
25 - 2916,20%182
30 - 3415,29%185
35 - 3910,56%143
40 - 446,90%108
45 - 497,73%112
50 - 549,39%117
55 - 599,22%119
609,11%45
Wlk. miastaWieś39,26%100
< 50 tys.23,80%99
50-100 tys.9,63%112
100-200 tys.2,15%27
> 200 tys.25,17%125
ZawódTop management12,15%140
Pracownicy średniego szczebla16,76%112
Pracownicy fizyczni i rolnicy29,90%150
Emeryci15,14%59
Inni26,05%85
WykształceniePodstawowe44,72%99
Średnie30,62%104
Wyższe14,97%119
Inne9,70%76


 

Dołącz do dyskusji: “Czysta chata” podnosi widownię Czwórki

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yhyhm
żenUA
odpowiedź
User
Veldt
@yhyhm
Łał yhym. Poziom merytoryczny Twojego komentarza po prostu zbił mnie z nóg...
odpowiedź
User
Me
wielu fajnych rzeczy mozna sie dowiedziec...jestem za:)
odpowiedź