SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Darmowe przesyłki i promocje przyciągają kupujących do internetu

Brak kosztów wysyłki jest najważniejszym czynnikiem mogącym zachęcić konsumentów do zrobienia zakupów w sieci.

Dla 90 procent robiących świąteczne zakupy online, darmowa przesyłka byłaby zachętą do wydania w bieżącym sezonie większej sumy pieniędzy w sieci - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie organizacji The Conference Board i firmy TNS.

73 procent respondentów wskazało tutaj na specjalne oferty, które nie są dostępne w tradycyjnych sklepach, a połowa na towary dostępne wyłącznie online. Również dla połowy badanych zachętą byłaby możliwość zwracania produktów, a dla 1/3 zwolnienie z opłat pocztowych przy dokonywaniu takich zwrotów.

Dla 43 procent badanych, ulubionymi miejscami w sieci, w których dokonują zakupów, są witryny tradycyjnych sklepów (np. Walmart.com). 37 procent respondentów preferuje sprzedawców internetowych takich jak Amazon.com, a 21 procent woli portale aukcyjne (np. eBay).

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Darmowe przesyłki i promocje przyciągają kupujących do internetu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl