SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DDB & tribal, nc+, OTO Film, Platige Image i Studio Orka triumfują w KTR 2015

W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR nie przyznano Grand Prix, natomiast złoto w kategorii Kampania przyznano za akcje „Photos for Life”, „Smutny autobus” i „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”. Agencją roku została DDB & tribal, reklamodawcą - nc+, a firmami produkcyjnymi - OTO Film, Platige Image i Studio Orka.

nowa statuetka dla laureatów konkursu KTR Article

Jury tegorocznego konkursu KTR przyznało w sumie 145 nagród, w tym 18 złotych, 62 srebrnych i 65 brązowych. Najwięcej w kategoriach Warsztat Audio Video (21), Active Advertising (20), Film (18), Digital i Design (po 17). Rozpatrywanych była rekordowa liczba 1104 zgłoszeń.

- W tym roku przyznaliśmy w sumie 18 złotych nagród. Jest ich mniej niż w latach poprzednich, ale KTR zawsze stawia zgłaszającym wysoko poprzeczkę. To, na co jako jurorzy zwróciliśmy uwagę w tym roku, to średnio wyższy poziom prac, który przekłada się na dużą ilość nagrodzonych - komentuje Przemysław Bogdanowicz, szef Klubu Twórców Reklamy. - Z drugiej strony tych naprawdę przełomowych prac jest mniej, stąd właśnie mniej złota i brak Grand Prix - dodaje.

Drugi rok z rzędu agencją roku została DDB & tribal (do stycznia br. działająca jako DDB Warszawa), która zdobyła 11 nagród, w tym złoto w kategorii Warsztat Audio Video, a za wszystkie nagrody i nominacje otrzymała 36 pkt. Kolejne miejsca zajęły FCB Warsaw z 27,5 pkt (7 nagród, w tym złoto w kategorii Film), K2 z 27,25 pkt (9 nagród, m.in. złoto w kategorii Kampania), Isobar Polska z 26  pkt (7 nagród, w tym trzy złota: w kategoriach Active Advertising, Kampania i Media) oraz Gong z 24,5 pkt (8 nagród, w tym dwa złota: w kategoriach Active Advertising i Media).

Reklamodawcą roku została telewizyjna platforma cyfrowa nc+, domem produkcyjnym roku - OTO Film, a firmami postprodukcyjnymi roku - Platige Image i Studio Orka.

Kategoria

Zgłoszenia

 Nominacje

Brąz

Srebro

Złoto

Film

107

13

12

5

1

Radio

16

3

2

1

0

Druk

53

4

3

1

0

Design

107

12

6

10

1

Active Advertising

133

14

11

7

2

Media 

57

9

8

5

3

Digital

157

17

8

9

0

Warsztat Audio/Video

129

12

7

9

5

Fotografia

90

26

2

5

0

Ilustracja

220

60

4

8

3

Kampania

35

5

2

2

3

Suma

1104

320

65

62

18


Jednocześnie rozstrzygnięto konkurs Young Creatives, w którym spośród 145 teamów wyjazd na światowe finały podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions zdobyło 7 zespołów.

KATEGORIA

NAGRODA

ZESPÓŁ

FIRMA

Film

Nagroda główna

Rafał Pniewski i Daniel Rusin

Kalicińscy.com

Print

Nagroda główna

Joanna Wojniłko i Olga Skowrońska

MEC

Nagroda M.St. Warszawy

Anna Nowicka i Agnieszka Gieleta

We love Ads

Cyber

Nagroda główna

Mateusz Gaca i Tomasz Dubiel

Grey Worldwide Warszawa

Design

Nagroda główna

Katarzyna Przytuła i Kaja Dobrzańska

 Change

Nagroda Microsoft

Tomasz Nogieć i Marcin Szmidt

 TBWA

PR

Nagroda główna

Maria Święciaszek i Paulina Maćczak

24/7Communication

Nagroda BZ WBK

Marta Ulman i Katarzyna Jędrek 

24/7Communication

Media

Nagroda główna

Mateusz Wyszyński i Agata Olszewska

Mediacom

Clients

Nagroda główna

Igor Zajda i Maria Święcicka

Kompania Piwowarska

Na dalszych podstronach szczegółowe wyniki (lista nominacji i nagród) tegorocznego konkursu KTR

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: DDB & tribal, nc+, OTO Film, Platige Image i Studio Orka triumfują w KTR 2015

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl