SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Deep inaczej o stereotypach

Z początkiem kwietnia ruszyła nowa kampania marketingowa marki odzieżowej Deep.

Jej motywem przewodnim jest dyskusja o stereotypach. „Chcemy rozmawiać o stereotypach, ale jednocześnie traktować je z dystansem i poczuciem humoru” -powiedział Jacek Czarnowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w firmie Semax, będącej właścicielem marki Deep.

       

„Pozytywne zakręcenie” kampanii ma wyróżnić markę Deep na tle konkurencji. Projekty billboardów i plakatów humorystycznie nawiązują do popularnych powiedzonek i stereotypów. Na pierwszy ogień poszły motywy „czy długość nie ma znaczenia?” i „czy chłopcy nie bawią się lalkami?”

Nowa kampania skierowana jest do ludzi młodych, aktywnych i chętnie wypowiadających się na temat otaczającej ich rzeczywistości. „Nasi klienci cenią sobie odrębność, oryginalność i wyjątkowość. Obdarzeni są poczuciem humoru, dlatego próbujemy ich rozśmieszyć. Damy im przy tym okazję do wypowiedzenia się na ciekawe i kontrowersyjne tematy” - mówi Jacek Czarnowski.

W kampanii zostaną użyte zewnętrzne nośniki wielkoformatowe oraz billboardy, plakaty i ulotki. Na potrzeby kampanii marka zmodyfikowała też wygląd swojej strony internetowej http://www.deep.com.pl/

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Deep inaczej o stereotypach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl