SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Diagnoza” miała o 720 tys. widzów więcej niż „Top model”. TVN liderem rynku w grupie 16-49

Nowy serial „Diagnoza” oglądało średnio 2,24 mln widzów, o 720 tys. osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Top model”. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” wśród wszystkich widzów, ale w grupie komercyjnej stacja była liderem. Wpływy z reklam wyniosły 23,31 mln zł. W serwisie Player serial zgromadził dotąd 6,83 mln wyświetleń.

Maciej Zakościelny i Maja Ostaszewska w serialu "Diagnoza", fot. TVNMaciej Zakościelny i Maja Ostaszewska w serialu

„Diagnozę” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 5 września do 28 listopada br. Średnia widownia pierwszej edycji serialu wyniosła 2,24 mln osób, co przełożyło się na 16,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,68 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się ostatni odcinek medycznej produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2,69 mln oglądających, co przełożyło się na 19,95 proc. udziału w 4+ i 23,12 proc. w 16-49.

Dla porównania, szóstą edycję reality-show „Top model” pokazaną rok temu w tym paśmie oglądało średnio 1,52 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 10,93 proc., 16,47 proc. i 13,67 proc. udziału. Oznacza to, że „Diagnoza” miała o 720 tys. widzów więcej.

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, osiągała 19,24 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 7,21 proc.), a czwarta - TVP1 („American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona”, „El Príncipe - dzielnica zła”; 4,13 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był już liderem rynku.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach nowej produkcji wyniosły 23,31 mln zł, podczas gdy szósta seria „Top model” przyniosła TVN 17,86 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial ma bardzo dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Wszystkie odcinki do 29 listopada br. do godz. 12.00 miały łącznie 6,83 mln wyświetleń.

Serial „Diagnoza” to połączenie kryminalnej historii i wątków medycznych opowiadanych w odcinkach.

Główną bohaterką serialu jest Anna Nowak (w tej roli Maja Ostaszewska), która wraca do Polski po długiej nieobecności. Chce rozprawić się z przeszłością oraz zemścić na osobie, która ją skrzywdziła i odebrała bliskich. Jej plany niweczy jednak tragiczny wypadek, po którym kobieta trafia do rybnickiego szpitala. Po operacji okazuje się, że Anna traci pamięć autobiograficzną, tzn. nie pamięta, kim jest oraz nie zna szczegółów ze swojej przeszłości i teraźniejszości.

Telewizja TVN już rozpoczęła zdjęcia do drugiego sezonu serialu, który trafi na antenę wiosną 2018 roku. W nowych odcinkach ponownie wystąpi znana z pierwszej serii cała obsada, a główną rolę powtórzy Maja Ostaszewska. Pojawią się również nowi bohaterowie, m.in. drugoplanowe role zagrają Jan Englert i Łukasz Simlat.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 9,79 proc.

Dołącz do dyskusji: „Diagnoza” miała o 720 tys. widzów więcej niż „Top model”. TVN liderem rynku w grupie 16-49

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
Świetny serial!
odpowiedź
User
Aaa
Wyniki wysokie, jednak serial slabiutki!
odpowiedź
User
Tomasz
Nie mogę patrzeć na tą lewacką kur...
odpowiedź