SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Diana Solarz dyrektorem marketingu Oriflame Polska

Diana Solarz została nowym dyrektora marketingu w Oriflame Poland. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Glijera, który odszedł z firmy.

Solarz będzie odpowiedzialna za budowanie i wdrażanie strategii marketingowej Oriflame w Polsce.

dianasolorz

Diana Solarz jest związana z marką Oriflame od września 2007 roku. Do stycznia 2009 roku pełniła funkcję regionalnego menedżera ds. planowania katalogów w centrali Oriflame w Sztokholmie. Potem objęła stanowisko regionalnego menedżera ds. komunikacji w Oriflame Poland. W ciągu ostatnich dwóch lat zajmowała się między innymi opracowywaniem rocznych strategii katalogowych, tworzeniem i koordynowaniem regionalnych kampanii reklamowych oraz nawiązywaniem współpracy z kontrahentami.

Wcześniej, w latach 2005-2007, związana była z Erik Olsson Förm'nsklubb, gdzie zajmowała stanowisko key account managera.

Solarz posiada tytuł magistra barcelońskiej EADA Business School, ukończyła również studia magisterskie o specjalności finanse na Uniwersytecie Linkoping w Szwecji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Diana Solarz dyrektorem marketingu Oriflame Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl