SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Digital One z kampanią interaktywną dla marki Sharp

Kampania, prowadzona równolegle w Europie pod hasłem 'More to see', miała na celu budowanie wśród odbiorców świadomości marki Sharp jako lidera w technologii telewizorów LCD na polskim rynku.

Digital One przygotowała kreację spójną  z działaniami reklamowymi, prowadzonymi w mediach telewizyjnych i prasowych, wpisując się w ramy ogólnej koncepcji kampanii.

Przekaz reklamowy zarówno w spocie telewizyjnym, jaki i w kampanii interaktywnej odsyłał odbiorców na wizerunkową stronę internetową www.moretosee.com, która wykorzystując szerokie możliwości interaktywne w szybki sposób prezentowała również możliwości technologiczne produktów Sharp, wizję firmy, nowoczesny design oraz słynnego projektanta telewizorów Sharp Toshiyuki Kita w filmie online.

Projekt został przygotowany przy użyciu silnie wizerunkowych form reklamowych, takich jak expandy i toplayery.

Kampania miała również swój akcent interaktywny w głównych portalach internetowych – Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl.

- Jest to pierwszy projekt Digital One dla tego Klienta, jednak dzięki ścisłej  współpracy naszej agencji z Euro RSCG Warsaw i Sensors PR liczymy na wymierne efekty zarówno pod względem wizerunkowym, jak i  sprzedażowym - mówi Olgierd Cygan, managing director Digital One.  

Dołącz do dyskusji: Digital One z kampanią interaktywną dla marki Sharp

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl