SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Do Rzeczy” i „Gazeta Polska” z największymi spadkami. „Wprost” sprzedaje już tylko 42 tys. egz.

W październiku br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazły się „Polityka” i „Newsweek”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zaś najwięcej zyskał „Tygodnik Powszechny”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia tygodników opinii „Gościa Niedzielnego” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”) w październiku 2014 roku wyniosła 144 063 egz. Było to o 4,68 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła „Polityka” (Polityka), której wynik sprzedażowy zmniejszył się o 6,28 proc. do 117 984 egz.

Na podium uplasował się jeszcze „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w październiku br. zmalała o 10,47 proc. i wyniosła 112 125 egz.

Tuż za podium znalazł się tygodnik „W Sieci” (Fratria). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 72 724 egz., po spadku o 19,05 proc.

Najwięcej, bo 26,57 proc. stracił plasujący się oczko niżej „Tygodnik Do Rzeczy” (Orle Pióro). W październiku br. sprzedawał się on średnio w liczbie 52 150 egz. Tytuł ten w badanym okresie kosztował 5,90 zł, o 1zł więcej niż rok wcześniej.

Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) znalazł się na szóstej lokacie ze średnim wynikiem na poziomie 42 351 egz. Zanotował on spadek o 21,18 proc.

Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), który awansował z miejsca dziewiątego na ósme. Jego średni wynik sprzedażowy zwiększył się bowiem o 9,26 proc. do 18 701 egz.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Gość Niedzielny

208 834

144 063

144 063

198 237

138 077

137 627

Polityka

171 602

117 991

117 984

177 041

125 885

125 885

Newsweek Polska

177 666

112 200

112 125

206 418

127 277

125 243

W Sieci

155 608

72 734

72 724

175 919

89 846

89 836

Tygodnik Do Rzeczy

136 342

61 075

52 150

168 623

80 894

71 019

Wprost

130 974

112 814

42 351

134 375

125 560

53 732

Gazeta Polska

117 985

36 749

36 177

134 832

47 444

46 840

Tygodnik Powszechny

41 125

19 351

18 701

35 125

17 605

17 116

Przegląd

51 000

18 126

18 126

51 000

17 913

17 913

Wirtualnemedia.pl

Tygodnik Angora

471 853

295 864

295 864

500 747

325 653

325 653

Na drugiej podstronie prezentujemy dane miesiąc po miesiącu z br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska” z największymi spadkami. „Wprost” sprzedaje już tylko 42 tys. egz.

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wow
Widzę, że Wprost idzie na rekord.
50 32
odpowiedź
User
plusk
Pisowskie tygodniki pikują w niesamowitym tempie. Ciekawe jak długo jeszcze SKOKi będą w stanie dofinansowywać partyjne biuletyny.
55 67
odpowiedź
User
xm
Patrząc na sprzedaż Wprostu to jest już gorzej niż przed publikacją taśm i po chwilowym wyskoku nie ma już śladu. Do Rzeczy też ciągnie w dół i nie zdziwię się jeśli końca przyszłego roku oba tytuły nie doczekają.
50 32
odpowiedź
User
medioznawca
Publikacja oskarżeń wobec p.Kieżuna okazała się dla redakcji Do Rzeczy spektakularnym samobójstwem
55 35
odpowiedź
User
kamil
Do Rzeczy straciło,bo miało aferę z Kieżunem,a Wprost traci,bo miał w październiku bardzo fatalną okładkę z Hartmanem.
40 19
odpowiedź