SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dove celuje w nastolatki

Dove, marka Unilever, rozszerza grupę docelową kampanii na rzecz bycia piękną.

Krótki, 45 sekundowy spot, nazwany „walking the talk” skierowany jest do młodych dziewcząt. Przedstawia opinię nastolatek niezadowolonych m.in. ze swoich piegów czy też koloru włosów. Całość reklamówki została stworzona przez agencję Ogilvy & Macher zostanie zaprezentowana po raz pierwszy podczas niedzielnego finału ligi Super Bowl.

Dodajmy, że Dove stanie w jednym szeregu z takimi markami jak Budweiser czy też Burger King (silnie kojarzonymi w USA właśnie z Super Bowl) wyraźnie kontrastując na ich tle. Dove liczy, że zwróci na siebie szeroką uwagę nie tylko kobiet, ale również młodych dziewcząt.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dove celuje w nastolatki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl