SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Drugi etap kampanii wizerunkowej Haier Poland

Firma Haier Poland rozpoczęła drugi etap kampanii billboardowej.

 Kreację przygotowała agencja reklamowa T42, odpowiadała ona również za zakup nośników.

  Prowadzona pod hasłem ”Technologia ekstremalna w AGD” obecna faza kampanii wizerunkowej potrwa do końca sierpnia (pierwszy etap zakończył się 15 lipca). Działania reklamowe realizowane są na terenie całej Polski na 464 billboardach i kilku backlightach należących do firmy Ströer. Celem akcji jest odświeżenie w świadomości konsumentów znajomości marki Haier i wzmocnienie jej pozycji rynkowej - informuje Press.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Drugi etap kampanii wizerunkowej Haier Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl