SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Tak kultowe" w reklamach wędlin Duda (wideo)

Marka Duda w nowej kampanii reklamowej linii produktów „Nasze Polskie” podkreśla rolę wędlin w polskiej kuchni. Akcję pod hasłem "Tak kultowe" przygotowały ją OS3, Mediacom i Graffiti Films.

Article

Pod hasłem „Tak kultowe” 18 października startuje kampania marki Duda Nasze Polskie, której głównym elementem będą emitowane równolegle dwa spoty telewizyjne. Marka rusza w ten sposób z nową platformą kreatywną, której założeniem jest podkreślenie, że w ofercie Duda Nasze Polskie znajdują się znane i cenione przez Polaków smaki, takie jak kultowa kiełbasa myśliwska, żywiecka czy schab z beczki.

Odmowa spróbowanie wędlin w spotach Duda Nasze Polskie

Kampania emitowana będzie w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD, w mediach społecznościowych i na głównych portalach internetowych. Reklamy pojawią się także w prasie i na formatach POS.

Akcja pierwszego spotu rozgrywa się podczas polsko-hiszpańskiego wesela, natomiast drugi film opowiada o urodzinowym przyjęciu ojca pewnej rodziny, podczas której najmłodszy syn postanawia przedstawić jubilatowi swoją dziewczynę. Osią obu historii jest odmowa spróbowania wędlin Nasze Polskie, która pociąga za sobą fatalne skutki i powoduje serię niefortunnych zdarzeń.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio Graffiti Films. Spoty wyreżyserował Dariusz Zatorski. Media kupowane są przez dom mediowy Mediacom. Za działania PR odpowiada agencja Świeża Bazylia PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Tak kultowe" w reklamach wędlin Duda (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zorg
Darek, nie powinienes podpisywac sie pod tymi reklamami.
odpowiedź
User
Agg
Coś jak T-mobile tylko gorzej. Dużo gorzej
odpowiedź
User
klaps
fajowa komedia
odpowiedź