SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Duży spadek RMF FM, Zetki i Trójki - zyskało Radio Maryja

RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego, mimo sporego spadku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. I kwartał 2012 r. był udany tylko dla Radia Maryja i Eski Rock, na przeciwnym biegunie Radio ZET i PR I.

<!-- 0.3306s -->

RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w I kwartale 2012  r. - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company przygotowana dla portalu Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FM straciło jednak 1,1 punktu proc..

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które straciło jeszcze więcej, bo aż 1,4 punktu proc. (14,9 proc.) a na trzecim Program Pierwszy Polskiego Radia (spadek udziału w rynku z 12,3 proc. do 11,7 proc.).

Czwarte miejsce przypadło dla Programu III Polskiego Radia, który w ciągu roku zmniejszył swój udział w rynku radiowym o 0,5 punktu proc. (8,2 proc.).

Na piątym miejscu uplasowało się Radio Maryja, które dynamicznie zwiększa swój udział w rynku. W ostatnim roku, radio którym kieruje o. Rydzyk, zyskało 37 proc. (3,30 proc.). 

Udział w czasie słuchania % styczeń marzec 2012 styczeń marzec 2011 styczeń marzec 2010 styczeń marzec 2009 styczeń marzec 2008 styczeń marzec 2007 styczeń marzec 2006
RMF FM 24,30% 25,40% 27,50% 25,80% 23,30% 22,40% 21,40%
Radio ZET 14,90% 16,30% 16,00% 16,60% 18,90% 19,20% 18,80%
Jedynka 11,70% 12,30% 13,30% 12,00% 12,50% 12,90% 14,90%
Trójka 8,20% 8,70% 7,60% 6,30% 5,60% 6,10% 6,60%
Radio Maryja 3,30% 2,40% 2,10% 2,20% 2,40% 2,20% 2,50%
ESKA ROCK 1,70% 1,40% 1,70% 0,90% 0,20% - -
TOK FM 1,40% 1,40% 1,20% 1,10% 1,10% 1,00% 0,80%
Dwójka 0,60% 0,60% 0,90% 0,60% 0,50% 0,70% 0,70%
Czwórka 0,40% 0,50% 0,20% 0,10% 0,30% 0,30% 0,70%
CHILLIZET 0,30% 0,50% 0,50% 0,30% 0,00% - -
Radio PiN 0,20% 0,20% 0,20% - - - -


  
Dane o rynku radiowym za ostatni rok.

Udział w czasie słuchania % styczeń: marzec 2011 kwiecień : czerwiec 2011 lipiec 2011 : wrzesień 2011 paźdz. : grudzień 2011 styczeń  : marzec 2012
Radio RMF FM 25,4% 25,4% 26,3% 26,7% 24,3%
Radio ZET 16,3% 16,2% 16,5% 15,7% 14,9%
Jedynka 12,3% 11,5% 11,7% 12,2% 11,7%
Trójka 8,7% 8,5% 7,9% 7,9% 8,2%
Radio Maryja 2,4% 2,1% 2,2% 1,8% 3,3%
ESKA ROCK 1,4% 1,7% 1,6% 1,5% 1,7%
Radio TOK FM 1,4% 1,3% 1,1% 1,4% 1,4%
RMF Classic 0,9% 0,8% 0,7% 0,7% 0,8%
Dwójka  0,6% 0,6% 0,7% 0,7% 0,6%
Czwórka 0,5% 0,4% 0,5% 0,4% 0,4%
CHILLI ZET 0,5% 0,3% 0,5% 0,5% 0,3%
Radio PiN 0,2% 0,2% 0,1% 0,2% 0,2%
n= 21053 21082 21040 21045 21043
  • Więcej informacji:
  • Radio
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duży spadek RMF FM, Zetki i Trójki - zyskało Radio Maryja

42 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
gratulacje dla szefostwa Grupy Eurozet i Radia ZET - znakomity wynik ;)
0 0
odpowiedź
User
Były słuchacz RMF FM
O tak! RMF-owi spada, bo już wszyscy którzy słuchają tej stacji wymiotują, gdy za każdym razem przy wejściu prezentera słyszą: Przyślijcie SMS! Przyślijcie SMS! Przyślijcie SMS! Przyślijcie SMS! Przyślijcie SMS! Przyślijcie SMS! Przyślijcie SMS! Przyślijcie SMS! Przyślijcie SMS! Przyślijcie SMS! :D
0 0
odpowiedź
User
Staszek
Gratuluje Monice Bednarek i Rafałowi Olejniczakowi wyników Radia Zet!
0 0
odpowiedź
User
Paweł
Czy nikt nie widzi,że Rsadio Zet tylko spada? 14,9% udziału w rynku? Niesamowite co zrobili ze stacji którą kiedyś słuchałem
0 0
odpowiedź
User
kobra
Brawo ZETKA...Dalej w górę..Najlepsza polska stacja....RM w dół i to sporo.....
0 0
odpowiedź
User
Lis
Najgorszy wynik w historii Radia Zet! Ale za to olej jest gwiazda TV)))) do roboty sie zwyczajnie weźcie!
0 0
odpowiedź
User
siwy1956tbg
Radio ZET, Trójka czy inne zaliczaja spadek dlaczego? bo ci co najwiecej słuchali tych rozgłosni to albo wyjechali za granicę, albo przeszli na zasłuzone emerytury, renty.... a młodzi jeszcze nie potrafią sie "zorientować" co do rozgłosni.
Wiec ci, co przeszli w stan "spoczynku"- bliżej im do wiecznosci to i przygotowywują sie przy pomocy słusznego radia do "dalekiej" drogi- i stad to słuszne radio ma tylu zwolenników.
0 0
odpowiedź
User
zen
Najgorszy wynik w historii zetki!!! Tak nisko jeszcze nigdy nie spadli... Az żal patrzeć co się z tym radiem dzieje...
0 0
odpowiedź
User
Tomek
Mnie najbardziej cieszy wzrost Radia Maryja. Bardzo lubię to radio. Jest najbardziej oryginalne i zdecydowanie odróżnia się od reszty. Choć jestem świadomy, jak niekorzystną opinię się wokół niego buduje w mediach głównego nurtu i ogólnospołecznej propagandzie.
0 0
odpowiedź
User
elolek
Suma udziału w czasie słuchania wszystkich przedstawionych rozgłośni wynosi 67%. Czego się słucha w pozostałych 33% czasu?!!!
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry