SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dymisja szefa publicznej telewizji

Węgry bez szefa publicznej telewizji

Szef węgierskiej telewizji publicznej Imre Ragats podał się do dymisji, podając jako powód względny zdrowotne - poinformowało w czwartek gremium, nadzorujące telewizję.

Ragats odchodzi 1 stycznia 2004 roku w atmosferze podejrzeń o nieautoryzowane zawieranie transakcji handlowych ze szkodą dla telewizji. Prowadzone jest w tej sprawie śledztwo. Chodzi o wyprzedanie na kilka lat z góry całego czasu reklamowego w telewizji znacznie poniżej wartości rynkowej; transakcje te zostały później unieważnione.

Zarzuty korupcji i złego zarządzania towarzyszą węgierskiej telewizji publicznej od 1990 roku. Polityczne przetargi o stanowisko szefa TV kilkakrotnie powodowały, że telewizja publiczna pozostawała bez efektywnego kierownictwa.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dymisja szefa publicznej telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl