SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dzień dobry TVN” liderem, „Pytanie na śniadanie” zyskuje widzów

W jesiennej ramówce największą oglądalność spośród programów śniadaniowych miało „Dzień dobry TVN”. Magazyn ten zanotował jednak spadek widowni, najwięcej zyskał „Nowy Dzień” nadawany w Polsacie, do góry poszła też oglądalność „Pytania na śniadanie”.
 

Jarosław Kuźniar, Fot. Bartosz Krupa/East News Article

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 30 listopada 2015 średnia oglądalność magazynu „Dzień dobry TVN”  (emisja w TVN w dni powszednie o 8.00 i w weekendy o 8.30) wyniosła 563 tys. osób przy 11,84 proc. udziału w grupie 4+. Program miał jednak o 22 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.

Drugie miejsce należało do konkurencyjnego „Pytania na śniadanie” TVP2 (emisja od poniedziałku do soboty o 8.00), które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 383 tys. osób, co przełożyło się na 8,89 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn Dwójki śledziło 351 tys. widzów przy udziale wynoszącym 8,69 proc. Dodajmy, że od października „Pytanie na śniadanie” zyskało nowe studio i oprawę graficzną.

Trzecie miejsce zajął magazyn „Nowy dzień”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W okresie od września do listopada br. jego widownia wyniosła 274 tys. osób, a jego udział wyniósł 12,64 proc. Program ten względem analogicznego okresu ub.r. zyskał 55 tys. widzów.

 

Wszyscy 4+

16-49

Program

Okres

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

DZIEŃ DOBRY TVN

01-09-2014 - 30-11-2014

TVN

584 948

12,91%

281 331

16,48%

01-09-2015 - 30-11-2015

TVN

563 390

11,84%

274 707

14,78%

Wirtualnemedia.pl

PYTANIE NA ŚNIADANIE

01-09-2014 - 30-11-2014

TVP2

350 723

8,69%

101 810

6,75%

01-09-2015 - 30-11-2015

TVP2

382 636

8,89%

122 144

7,33%

Wirtualnemedia.pl

NOWY DZIEŃ

01-09-2014 - 30-11-2014

Polsat

218 497

10,82%

101 058

13,67%

01-09-2015 - 30-11-2015

Polsat

273 875

12,64%

133 749

16,46%

Również i wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należała do „Dzień dobry TVN”. W okresie od 1 września do 30 listopada br. ten morning-show oglądało tutaj 275 tys. osób przy udziale wynoszącym 14,78 proc. Rok wcześniej program miał o 7 tys. oglądających więcej.

Widownia „Pytania na śniadania” w tej grupie wyniosła 122 tys. osób (7,33 proc. udziału), a „Nowy dzień” w Polsacie śledziło 134 tys. osób przy 16,46 proc. udziału.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” liderem, „Pytanie na śniadanie” zyskuje widzów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ko
najwiekszy problem dzien dobry tvn polega na tym, ze ktos, kto odpowiada za ten program promuje takie celebryckie nazwiska jak wendzikowska - publicznosc nie chce ogladac ludzi, ktorzy pracą w tego typie programie chca jedynie wypromowac siebie na sciankach. za duzo celebryckosci, jestescie za bardzo odszczepieni od rzeczywistości
23 12
odpowiedź
User
widz
Największy problem Pytania na śniadanie polega na tym, że dosłownie wszystko ściągają od Dzień dobry TVN.. wszystko.Nawet kiedyś ddtvn oskarżył ich o to.
21 10
odpowiedź
User
:)
Dzień dobry tradycyjnie górą, bo jest to najlepszy program poranny. Różnorodny, inteligentny, co chwilę nowe pomysły. Bardzo dobre reportaże no i zdecydowanie ciekawsi prowadzący niż u konkurencji.
11 11
odpowiedź