SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dzień dobry TVN” straciło widzów, a „Pytanie na śniadanie” zyskało

Najpopularniejszym magazynem śniadaniowym w maju br. było „Dzień dobry TVN”, ale program ten zanotował spadek widowni względem maja ub.r. Z kolei cieszące się mniejszą popularnością „Pytanie na śniadanie” TVP2 zyskało widzów.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w maju br. średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” wyniosła 593 tys. widzów przy udziale wynoszącym 13,17 proc. w grupie wszystkich widzów i 16,50 proc. w grupie komercyjnej. Oznacza to, że nadawany w dni powszednie o 8.00 i w weekendy o 8.30, program śledziło o 3,85 proc.  osób mniej niż rok wcześniej, spadł też jego udział w rynku (rok temu wynosił w grupie 4+ 14,37 proc.).

Konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” w ubiegłym miesiącu przyciągało do TVP2 średnio 390 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 9,62 proc. i 7,48 proc. udziału. Jednak oglądalność tego morning-show poszła do góry o 3,43 proc.  Natomiast udział w rynku spadł , bo rok temu wynosił 10,29 proc. „Pytanie na śniadanie” nadawane jest od poniedziałku do soboty o 8.00.

TVP1 z kolei w ramach swojego pasma porannego (w dni powszednie między 5.55 a 8.00) nadaje obecnie „Poranek TVP Info”. W maju br. gromadził on 205 tys. widzów, a udział Jedynki w czasie jego emisji wyniósł odpowiednio 10,47 proc. i 5,92 proc. Rok wcześniej TVP1 w godz. 6.00-8.00 pokazywała magazyn „Kawa czy herbata?”. Jej widownia była wyższa od „Poranka”, bo wynosiła 271 tys. osób. Zaś udział programu plasował się na poziomie 13,56 proc. w grupie 4+  i 9,12 proc. w 16-49.

Maj 2014

Wszyscy 4+

 

16-49

Program

Stacja

AMR

SHR%

SHR%

Dzień dobry TVN

TVN

593 165

13,17%

16,50%

Pytanie na śniadanie

TVP2

389 973

9,62%

7,48%

Poranek TVP Info

TVP1

204 893

10,47%

5,92%

Wirtualnemedia.pl

Maj 2013

Wszyscy 4+

 

16-49

Program

Stacja

AMR

SHR%

SHR%

Dzień dobry TVN

TVN

616 915

14,37%

16,75%

Pytanie na śniadanie

TVP2

377 052

10,29%

8,03%

Kawa czy herbata?

TVP1

271 465

13,56%

9,12%

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” straciło widzów, a „Pytanie na śniadanie” zyskało

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Weni
I nic dziwnego. Śniadanie zaczyna się poprawiać, a Dzień Dobry pogarsza...
odpowiedź
User
Vidi
zaczyna się… poprawiać?
odpowiedź
User
jozek2108
dttvn jest nudne szampowe moznaogladsnac raz na tydzien iwszystko wiadomoa w szczegolnosci weekendowe pytam co zbroil weglarczyk ze musi pracowac z ta mitomanka ktora pyta rozmowce a za chwilke odpowiada za niego RATUNKU!!!! dosc tego pustaka RUSINA panie bartoszu wyrazy wspolczucia
odpowiedź