SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziennik Polskapresse wykorzysta markę "The Times"

Nowy ogólnopolski dziennik Polskapresse nawiązał współpracę zbrytyjskim dziennikiem opiniotwórczym 'The Times'. Umowa zakładawspółpracę redakcyjną i wykorzystanie marki tej prestiżowejbrytyjskiej gazety.

Dziennik Polskapresse wykorzysta markę

- Sprzedaż "The Times" w ciągu kilkunastu lat wzrosła z 350 doprawie 700 tys. egzemplarzy - przypomina Paweł Fąfara, redaktornaczelny nowego dziennika ogólnopolskiego Polskapresse. - Nasibrytyjscy koledzy zarówno jeśli chodzi o jakość dziennikarstwa, jaki pomysły komercyjne będą dla nas nieocenioną inspiracją, polskiczytelnik zasługuje na najwyższą jakość - dodaje.

Jednocześnie kierownictwo Polskapresse podkreśla, że zachowanezostaną dotychczasowe tytuły gazet regionalnych wydawanych obecnieprzez grupę, a nowy partner prasowy pomoże zdynamizować rynek prasylokalnej.

- Największą siłą Polskapresse pozostają tytuły prasyregionalnej i niekwestionowane doświadczenie naszych dziennikarzy -komentuje Tomasz Wróblewski, wiceprezes Polskapresse - To nieprzeszkadza nam korzystać z najlepszych światowych wzorców idoświadczeń przy tworzeniu nowej ogólnopolskiej gazety -dodaje.

Polskapresse jest na etapie ostatecznych przygotowań douruchomienia nowej gazety ogólnopolskiej. Dziennik, który bazowaćbędzie na tytułach regionalnych grupy, pojawi się na rynku pomiędzywrześniem i listopadem br.

- Obecnie nad projektem pracuje ponad 100 osób. Redakcja jestpraktycznie prawie w komplecie - mówi nam Magdalena Chudzkiewicz,rzecznik prasowy Polskapresse.

"The Times" jest jedną z najbardziej znanych i prestiżowychgazet na świecie. Powstał w 1788 roku. "The Times" codziennie czyta1,8 miliona osób, a wersję on-line ponad 10 milionów internautów."The Times" i "The Times Online" są częścią Times Newspaper Ltdwchodzącej w skład News International Ltd.

Grupa Wydawnicza Polskapresse wchodzi w skład międzynarodowegokoncernu Verlagsgruppe Passau. Polskapresse wraz ze spółkamistowarzyszonymi wydaje osiem dzienników regionalnych, trzy dodatkitelewizyjne, cztery tygodniki ogłoszeniowe oraz bezpłatną gazetę"Echo Miasta", która w poniedziałki i czwartki ukazuje się wsiedmiu miastach Polski.

W skład Grupy Polskapresse wchodzą także media internetowe m.in.serwisy ogłoszeniowe Gratka.pl i Alegratka.pl, miejski portalinformacyjny NaszeMiasto.pl, serwis motoryzacyjny Motofakty.pl orazgazety internetowej Wiadomości24. Od 2004 r. działa też AgencjaPrasowa Polskapresse przygotowująca codzienny serwis informacyjnydla gazet regionalnych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dziennik Polskapresse wykorzysta markę "The Times"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl