SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Dziennik Zachodni/Trybuna Śląska

Połączenie działów marketingu Dziennika Zachodniego i Trybuny Śląskiej

Z dniem 1 marca 2003 r. następują zmiany w strukturach wydawnictw "Dziennika Zachodniego" i "Trybuny Śląskiej", tytułów należących do grupy wydawniczej "Polskapresse".

W celu podniesienia efektywności działań obu tytułów zostają połączone ich działy marketingu. Dyrektorem wspólnego działu został Zenon Nowak, dotychczasowy Dyrektor ds. Marketingu "Trybuny Śląskiej".
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dziennik Zachodni/Trybuna Śląska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl