SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Edipresse Polska sprzeda Przekrój?

Plotki na temat "Przekroju" się nasilają. Wydawca pisma - Edipresse Polska - nie chce ich komentować, ale uważa je za "nieuzasadnione"

„Czy »Zwierciadło« będzie miało braciszka o imieniu »Przekrój«? Z nieoficjalnych źródeł dowiedziałem się wczoraj, że wydawnictwo Edipresse Polska już sprzedało lub jest w trakcie rozmów o sprzedaży swojego tygodnika społeczno-kulturalnego” - napisał w środę w swoim internetowym blogu Krzysztof Urbanowicz, szef firmy Mediapolis zajmującej się m.in. doradztwem na rynku prasowym. Plotki o tym, że J&S chce kupić tygodnik (w kuluarach mówi się o „Przekroju” albo „Ozonie”), krążą już od dawna, ale na początku tego roku szczególnie przybrały na sile. Naftowy gigant stanowczo zaprzecza transakcji. - J&S nie zamierza kupować żadnego tytułu prasowego, bo handluje ropą. Nic mi też nie wiadomo o tym, żeby „Przekrój” miała kupić jakaś powiązana z J&S spółka - mówi Maciej Gorzeliński z zarządu agencji public relations MDI obsługującej J&S. - Edipresse jest już zmęczony plotkami na temat „Przekroju”, trwają one od dawna i naszym zdaniem są nieuzasadnione - powiedział "GW" Marcin Fedisz, rzecznik Edipresse Polska.
 
Pisząc "J&S", Krzysztof Urbanowicz dokonał prawdopodobnie skrótu myślowego, gdyż Magda Jankilewicz - żona jednego z udziałowców tej firmy Grzegorza Jankilewicza - od 2001 r. wydaje magazyn "Zwierciadło". Zatem zakup "Przekroju", o ile w ogóle miałoby do niego dojść, byłby raczej domeną wydawnictwa Zwierciadło. Jednak Wioletta Skawińska, wiceprezes wydawnictwa Zwierciadło, początkowo nie chciała skomentować tych doniesień, a następnie je zdementowała.
 
Według danych ZKDP sprzedaż "Przekroju" wyniosła w październiku 76,07 tys. egzemplarzy i była niższa o 24,53 proc. niż przed rokiem.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Edipresse Polska sprzeda Przekrój?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl