SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

EFFIE Awards 2005

Do szóstej edycji EFFIE Awards 2005 zgłoszone zostały 102 kampanie reklamowe.

O nagrody ubiegać się będzie 70 kampanii reklamowych zgłoszonych przez agencje reklamowe, oraz 32 kampanie zgłoszone przez domy mediowe. W roku 2004 było ogółem 86 zgłoszeń.

Najwięcej prac zgłosiły agencje reklamowe: Corporate Profile DDB po 8; Euro RSCG 5+1 (wspólnie z PZL), Nos/BBDO - 5, oraz domy Mediowe: Mediacom - 9 i Starcom 7.
Nowością jest fakt, że 15 zgłoszeń nadesłały średnie i małe agencje, wcześniej nie zgłaszające prac do konkursu (członkowie SAR: Just - 3 zgłoszenia, AHA i Martin po 1 zgłoszeniu, oraz: Art. FM, Cytryna, Red8, Eskadra Promocja, Focus Advertising, Paralotna - po 1 zgłoszeniu, oraz Firma Reklamowa Kuc i GPD po 2 zgłoszenia)
Tegoroczna edycja Effie ma nieco inny, niż zeszłoroczna, regulamin. W Effie dla domów mediowych wprowadzono kategoryzację zgłoszeń. Inaczej też będą wyglądały obrady jury konkursu. Obrady będą się odbywały w Pałacyku Sobańskich. W dniu 07.09 od godziny 10:00, obradować będzie jury mediowe. Jury agencyjne obradować będzie w dniach 08.09 i 09.09. Dwie grupy jurorów obejrzą po połowie zgłoszeń i zagłosują na nominacje. Podczas wspólnej sesji obu grup w dniu 16.09, jurorzy wybiorą spośród nominowanych prac - kampanie nagrodzone.

Konkurs wspiera merytorycznie firma Ernst&Young. Pracownicy firmy przeprowadza audyt zgłoszonych prac oraz będą nadzorowali obrady jury, prowadzili statystykę głosowania.

 Gala Konkursu, odbędzie się 24 października. w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: EFFIE Awards 2005

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl