SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Emerytura z Indykpolem

Firma Indykpol rozpoczęła pierwszy projekt cross-brandingowy firmy z branży FMCG wraz z towarzystwem ubezpieczeniowym PZU Życie Pogodna Jesień, wykorzystujący narzędzia marketingu mobilnego.

Konkurs odbywa się pod hasłem: „Marzysz o pogodnej emeryturze - Zagraj z Indykpolem, a spełnimy twoje marzenia” i potrwa do 31 sierpnia br. Konkurs promuje produkty na grill firmy Indykpol. Jego celem jest również budowanie relacji wśród partnerów handlowych Indykpolu, przede wszystkim detalistów. Główną nagrodą w konkursie są ubezpieczenia emerytalne PZU Życie S.A. Pogodna Jesień o wartości 10 tys., 15 tys. lub 20 tys. złotych. W konkursie mogą wziąć udział także klienci indywidualni, którzy zakupią opakowania zbiorcze wyrobów firmy. Za kreację i obsługę konkursu SMS-owego Indykpolu odpowiada agencja marketingu mobilnego EL2. Działania PR powierzono agencji Media Metropolis.

Informacje o konkursie zostały zamieszczone na zbiorczych opakowaniach promowanego wyrobu, tj. „Kiełbasy grillowej”. Ponadto szczegóły programu znajdują się na ulotkach, mini lamach, w periodyku „Poradnik Handlowca” oraz na stronie internetowej Indykpolu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Emerytura z Indykpolem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl