SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eurosport wśród najchętniej oglądanych

Badanie EMS Winter 2005 (European Media & Marketing) dotyczące popularności kanałów ogólnoeuropejskich umocniło Eurosport na pozycji lidera.

Badanie EMS dotyczy 20% najlepiej sytuowanych materialnie Europejczyków (39,5 mln osób). W grupie tej każdego dnia Eurosport ogląda 4.3 mln widzów (11%), co stanowi wzrost o 250 tysięcy w porównaniu z poprzednim badaniem (EMS Summer 2005). W przeliczeniu na średnią tygodniową, Eurosport ogląda 12.3 mln widzów (31%), co znacznie przewyższa oglądalność innych kanałów ogólnoeuropejskich. Po raz pierwszy w historii EMS uwzględniło również Polskę. Wg badań Winter 2005 Eurosport przyciąga 18% (dwa razy więcej niż informacyjne kanały telewizyjne) najlepiej materialnie sytuowanych osób. Najważniejsze wyniki badania EMS Winter 2005 Średni zasięg roczny: - Eurosport: 59.1% - MTV: 54.8% - CNN: 53.3% - Euronews: 40.0% Średni zasięg miesięczny: - Eurosport: 46.0% - MTV: 41.2% - CNN: 34.5% - Euronews: 28.5% Średni zasięg tygodniowy: - Eurosport: 31.8% - MTV: 27.3% - CNN: 19.0% - Discovery: 16.9% Średni zasięg dzienny: - Eurosport: 11.0% - MTV: 9.8% - CNN: 5.4% - Discovery: 5.4%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Eurosport wśród najchętniej oglądanych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl