SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook napędza mobilny ruch na YouTube i Twitterze

Według sporządzonego przez Cytrix Systems raportu ByteMobile Mobile Analytics Report, prawie jedna czwarta przekierowań z mobilnej aplikacji Facebooka napędza ruch na YouTube.

Article

Pierwsze pięć serwisów, pośród tych do których najczęściej przechodzą użytkownicy mobilnej wersji Facebooka, stanowi aż 77 procent całego ruchu generowanego przez nią w sieci. 24 procent przekierowań jest udziałem YouTube. Na drugim miejscu miejscu znalazł się Twitter (16,5 procenta), a podium z bardzo podobnym wynikiem (15,8 procenta) zamyka Tumblr

Dalej znalazły się Yahoo (11 procent) oraz eBay (9 procent). Co ciekawe, błyskawicznie zdobywający popularność na Androidzie (więcej na ten temat) Instagram generuje tylko 2 procent ruchu z mobilnej aplikacji Facebooka.

Pomimo że Facebook ma już 600 milionów mobilnych użytkowników, komunikator Facebook Messenger ciągle nie należy do najpopularniejszych. Korzysta z niego tylko 18 procent użytkowników iPhone'ów, którzy i tak robią to trzykrotnie częściej niż posiadacze iPadów. Od Facebook Messengera większa popularnością cieszą się Skype (30 procent), WhatsApp (24 procent) i Viber (22 procent).

Raport Cytrix Systems zwraca też uwagę na to, że Europie, Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie rośnie popularność oglądania filmów przez internet na urządzeniach mobilnych. Włącznie z przeglądaniem stron generuje ono 75 procent danych przesyłanych do sieci przez smartfony i tablety.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook napędza mobilny ruch na YouTube i Twitterze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl