SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook ogranicza reklamy na stronach z seksem i przemocą

By uniknąć dalszego odpływu reklamodawców, Facebook zdecydował się zmienić politykę wyświetlania reklam w miejscach zawierających kontrowersyjne treści.

Facebook ogranicza reklamy na stronach z seksem i przemocą

Największy serwis społecznościowy świata zacznie wdrażać zmiany już od początku tego tygodnia. Facebook tworzy system, mający oceniać stronę lub grupę pod kątem treści jakie się na nich pojawiają. Początkowo będą one wybierane ręcznie, przez pracowników firmy, potem jednak cały proces ma zostać zautomatyzowany. W ciągu najbliższych kilku dni w miejscach, gdzie pojawiają się kontrowersyjne wpisy - przede wszystkim dotyczące erotyki i seksu oraz przemocy - nie zobaczymy już reklam.

Oznacza to, że panel po prawej stronie, gdzie do tej pory wyświetlały się reklamy, pozostanie pusty w przypadku stron i grup publikujących obraźliwe lub seksualne, ale ciągle zgodne z regulaminem Facebooka treści. Kampanie promocyjne nie trafią również w miejsca na serwisie, gdzie sprzedaje się produkty dla dorosłych.

W minionym miesiącu wiele mówiło się o tym, że reklamodawcy rezygnują z promowania się na Facebooku przez to, ze ich kampanie wyświetlają się obok kontrowersyjnych treści i mowy nienawiści. Wśród firm wycofujących się z reklamowania się na największym serwisie społecznościowym świata miały być między innymi BSkyB i American Express (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook ogranicza reklamy na stronach z seksem i przemocą

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miki
totalny idiotyzm jeśli chodzi o erotykę, ze stronami promującymi przemoc się zgadzam, to należy eliminować, ale np sex shop?
8 8
odpowiedź