Facebook postawi na social TV
W przyszłości Facebook zamierza dać użytkownikom i nadawcom telewizyjnym więcej możliwości w zakresie social TV. Powołał w tym celu nowy zespół do współpracy z przemysłem rozrywkowym.

Social TV to oglądanie telewizji połączone z aktywnością w mediach społecznościowych, gdzie na bieżąco komentuje się nadawany materiał. Taki sposób konsumpcji treści stał się modny przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych, ciągle jednak pozostaje zdecydowanie domeną Twittera. Facebook jednak zamierza to zmienić.
Jak podaje serwis AllFacebook, podczas poświęconej social TV konferencji w Bel-Air Nick Grudin, menedżer ds. rozwoju strategicznych partnerstw w Facebooku, potwierdził, że jego firma tworzy obecnie nowy zespół, którego zadaniem będzie współpraca z przedstawicielami branży filmowej i telewizyjnej. Powstają też nowe produkty, które pozwolą na lepszy przepływ informacji. Oznacza to, że dla użytkowników bardziej widoczne będą informacje na temat osób spoza kręgu znajomych, z kolei strony będą miały lepszy wgląd w treści tworzone przez osoby, które ich nie polubiły. Na razie nowy zespół powołany w strukturach Facebooka nie będzie pracował nad kontraktami sprzedażowymi.
Nick Grudin zapowiedział również dalszy rozwój wprowadzonych niedawno hashtagów (przeczytaj o nich więcej). Facebook zamierza pójść w tym kierunku co Twitter i wprowadzić system trendów, dzięki którym użytkownicy będą mieli wgląd w tematy, które w serwisie cieszą się szczególną popularnością.
>>> Jak polskie marki korzystają z hashtagów na Facebooku?
Dołącz do dyskusji: Facebook postawi na social TV