SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook upraszcza reklamy, znikają Oferty

W ciągu najbliższych sześciu miesięcy Facebook będzie wdrażał nowy, prostszy i bardziej przejrzysty system reklam.

Facebook upraszcza reklamy, znikają Oferty

Obecnie marketingowcy mogą znaleźć na Facebooku 27 różnych rodzajów działań promocyjnych i reklamowych. W ciągu pół roku największy serwis społecznościowy świata zamierza zmniejszyć ich liczbę o ponad połowę. Przede wszystkim - by pozbyć się tych, których funkcje dublują się z pozostałymi. Jedną z pierwszych opcji przeznaczonych do kasacji będą pytania na stronach w formie ankiet. Facebook uważa, że funkcja ta nie ma sensu, skoro administrator strony może po prostu zadać pytanie w zwyczajnym poście.

Zniknąć ma również usługa Oferty, umożliwiająca wysyłanie użytkownikom kuponów zniżkowych drogą mailową. Jej zadanie lepiej bowiem spełniają zwyczajne linki reklamowe. Dodatkowo, serwis planuje zintegrowanie wpisów sponsorowanych z reklamami w news feedzie, tworząc tym samym komunikaty lepiej wpasowane w „społecznościowy kontekst”. Facebook zmierza także do stworzenia spójniejszego formatu dla wpisów promocyjnych.

Zmiany będą wprowadzane już od tego miesiąca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook upraszcza reklamy, znikają Oferty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl