SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook: wrażenia i zasięg najważniejsze w brandingu (wideo)

Budując świadomość marki na Facebooku trzeba skupić się na liczbie wrażeń (wyświetleń) i zasięgu kampanii reklamowej - twierdzi Brad Smallwood, szef działu badaawczego Facebooka.

Facebook: wrażenia i zasięg najważniejsze w brandingu (wideo)

Największy serwis społecznościowy świata wspólnie z firmą Datalogix przeprowadził badania związane z możliwościami brandingu na jego platformie. Facebook chciał sprawdzić jaka jest zależność pomiędzy obecnością marek w wyświetlanych użytkownikom reklamach a kupowaniem przez nich produktów związanych z tymi markami.

Według Facebooka 99 procent zakupów dokonują osoby, które widziały reklamy, ale ich nie klikały - okazuje się więc, że do zachęcenia konsumentów wystarczają same wrażenia. FB i Datalogix ustaliły również, że firmy które w swoich kampaniach skupiały się głównie na jak największym zasięgu, notowały o około 70 procent większy zwrot z inwestycji (ROI) od pozostałych.

Twórcy badania podkreślają również wagę wypośrodkowania ilości wrażeń, pomiędzy zbyt małą i przesadnie dużą. Może to zapewnić nawet 40 procent większe ROI.

Analiza dotyczyła prawie 50 różnych kampanii reklamowych na Facebooku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook: wrażenia i zasięg najważniejsze w brandingu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl