SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook wydłuża do minuty reklamy wideo na Instagramie

Należący do Facebooka serwis Instagram skierował do reklamodawców nową ofertę. Mogą oni teraz publikować na platformie spoty o maksymalnej długości jednej minuty. Do tej pory limit czasu wynosił 30 sekund. Zmiana nie obejmuje zwykłych użytkowników - zamieszczane przez nich filmiki nadal nie mogą być dłuższe niż 15 sekund.

Article

O nowej możliwości dotyczącej reklam wideo Instagram poinformował na swoim blogu. Decyzję uzasadnił tym, że twórcy reklam mają często koncepcje wymagające dłuższego przekazu niż 30 sekund, a serwis zamierza dać im do dyspozycji więcej możliwości niż dotąd.

Jednym z pierwszych partnerów Instagrama, który postanowił skorzystać z nowej oferty jest T-Mobile. Operator umieścił na platformie bardziej rozbudowaną wersję spotu przeznaczonego do emisji przy tegorocznym Super Bowl.

 

We’re in the #BigGame with @ChampagnePapi. #YouGotCarriered

Film zamieszczony przez użytkownika tmobile (@tmobile)

 

Dopuszczając możliwość publikowania dłuższych reklam Facebook kontynuuje swoją strategię monetyzacji Instagrama i przyciągania do serwisu nowych reklamodawców. Jesienią ub.r. Instagram poszerzył swoją ofertę reklamową o 30 nowych krajów, w tym Polskę. Według danych opracowanych przez NapoleonCat we wrześniu ub.r. z Instagrama korzystało w naszym kraju 3,2 mln użytkowników. Z kolei w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, szef Facebooka w Polsce, podkreślał potencjał reklamowy Instagrama.

Oferując reklamodawcom możliwość zamieszczania dłuższych spotów Instagram zaznaczył jednocześnie, że w wypadku zwykłych użytkowników obowiązuje nadal limit czasu klipów wideo, które nie mogą być dłuższe niż 30 sekund.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook wydłuża do minuty reklamy wideo na Instagramie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl