SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook z nową stroną główną. Będzie bardziej przyjazna reklamom

Facebook testuje nowy wygląd głównej strony, który umożliwia przewijanie aktualności niezależnie od pozostałych treści.

W ramach testowanego przez Facebooka interfejsu, kolumny boczne z zakładkami i reklamami oraz górny pasek nawigacyjny są zawsze widoczne.

To wyraźny ukłon w stronę reklamodawców, gdyż ich reklamy będą o wiele dłużej widoczne dla użytkowników. To może zwiększyć liczbę kliknięć, ale również wartość przestrzeni reklamowej na Facebooku, tym samym generując wyższy przychód dla samego portalu.


Ze zmiany, o ile wejdzie ona w życie, zadowoleni powinni być także deweloperzy - ich zakładki w lewej kolumnie również będą dłużej widoczne, co może przełożyć się na częstsze korzystanie użytkowników z gier i aplikacji.

Z kolei dla samych członków społeczności nowy wygląd będzie oznaczał łatwiejszy i szybszy dostęp do najnowszych aktualności, zdjęć, czy też ustawień konta i prywatności.

Dołącz do dyskusji: Facebook z nową stroną główną. Będzie bardziej przyjazna reklamom

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ahoj
news sprzed miesiąca zerżnięty z Mashable. Brawo redakcja!
odpowiedź
User
Ryu
Uklon w stronę reklamodawców? Wszystkie dodatki do przeglądarek poprawiające wygląd FB dają taką opcję i od dawna mnie ciekawilo czemu tego oficjalnie nie wprowadzą.
odpowiedź
User
smj
@ahoj mozesz link podac do mashable do tego rzekomego newsa sprzed miesiaca?
odpowiedź